نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه مخالفت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مخالف قیمت گذاری دستوری هستیم و این اقدام را نوعی تحمیل زیان به تولیدکننده، بدون جبران درخور انتظار زیان وی می‌دانیم.
اکنون برخی از دوستان ما همچون روسیه به همان چاله‌ای افتاده‌اند که چندی پیش چین به درون آن افتاد. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز دیروز در این رابطه گفت: به دوستان خودمان در روسیه عرض می‌کنم تکلیف ما با ادعا‌های غیرمستند و نخ‌نماشده اماراتی‌ها درخصوص جزایر ایرانی مشخص است، اما مواضع نامربوط علیه ایران در مسکو به نفع روابط فیمابین نیست. حمایت‌های ایران از مسکو مشروط است.
رئیس مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دومای روسیه بر توسعه روابط تهران- مسکو و اجرای توافقات دو کشور تأکید کردند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.
رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای روسیه از تدوین لایحه‌ای به منظور قانونمندسازی فعالیت شرکت‌های نظامی خصوصی در این کشور خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مخالفت کردند.
مجلس ملی فرانسه قرار است امروز درباره گنجاندن ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور رأی‌گیری کند.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
مسوت اوزیل، ستاره سابق دنیای فوتبال ممکن است به دنیای سیاست وارد شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نظرات مشترکی بین تهران و مسکو درخصوص کریدور شمال-جنوب و خط راه آهن انتقال رشت- چابهار وجود دارد.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
مجلس سنای آمریکا امروز به «لین تریسی» به عنوان سفیر جدید این کشور در روسیه رأی داد.
در ادامه سیاست روسیه هراسی محور غرب، مجلس سفلی جمهوری چک با تصویب لایحه ای نظام حاکم بر مسکو را «تروریستی» اعلام کرد!
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه پیش بحث استیضاح کنندگان وزیر صمت مسکوت ماند و الان مشروعیت وی بر این وزارتخانه زیر سوال است.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: راه اندازی کریدور شمال به جنوب زمینه ساز تقویت مناسبات ایران و روسیه است.
با افزایش تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بر سر سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، مقامات دولت روسیه اعلام کردند که مسکو در کنار پکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ