گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بحرانی و اضطراری از وزیر کشور درخواست کردیم تا در مورد سیل گرمی و انگوت تدبیری عالمانه بیاندیشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات در مرز لبنان جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.
شفیق گفت: جلسه اضطراری آلودگی هوا در استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با نظر مساعد استاندار تصمیم بر این شد تا ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ صبح امروز تعطیل شوند.
وزیران خارجه عربستان و ترکیه در تماس تلفنی، موضوعات مختلفی از جمله جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی را مورد رایزنی قرار دادند.
نمایندگان چین، فرانسه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری غیر علنی شورای امنیت درباره تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و به دنبال آن افزایش شمار شهدا و مجروحان در نوار غزه شدند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است سه‌شنبه هفته آتی جلسه اضطراری تشکیل دهد.
علی فتح الله زاده تا دقایقی دیگر جلسه ای را در کمپ حجازی برگزار خواهد کرد.
جلسه اضطراری هلال احمر استان تهران در پی بارش برف و کولاک احتمالی، تشکیل شد و هماهنگی با ستاد کشوری صورت پذیرفت.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و فردا چهارشنبه ۲۸ دی، مدارس و دانشگاه‌ها باز است.
جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است اوایل هفته آینده جلسه‌ای را با سرمربی این تیم برگزار کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است اوایل هفته آینده جلسه‌ای را با سرمربی این تیم برگزار کند.
فیروز کریمی طی سه روز گذشته در تمرینات صنعت نفت حضور پیدا نکرده است.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
کاخ سفید میزبان مقامات کشورها و ۱۳ شرکت جهانی در واشنگتن است. هدف از این اجلاس بررسی تهدید فزاینده باج افزارها و دیگر جرائم سایبری از جمله استفاده غیرقانونی از رمزارزها است.
کریستیانو رونالدو بعد از جنجال‌هایی که در دیدار یونایتد مقابل تاتنهام بوجود آورد لحظاتی پیش وارد مجموعه تمرینی منچستریونایتد شد تا در جلسه‌ای مهم با حضور تن‌هاخ شرکت کند.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی دور جدید درگیری های مسلحانه بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان جلسه اضطراری برگزار می کند.
نایب رییس مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.
نایب رییس اول مهدی تاج جلسه امروز هیئت رییسه را «اضطراری» خواند تا بر شایعات در مورد تغییر در تیم‌ملی دامن بزند.
مدیران باشگاه چلسی جلسه‌ای اضطراری با مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، برگزار می‌کنند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول، به زودی جلسه ای با داروین نونیز در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس برگزار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ