روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناریوی اول موفقیت نتانیاهو در رسیدن به هدف خویش است که در چارچوب آن نتانیاهو و ائتلافش موفق می‌شوند با تصویب این قانون یک گام به سوی هدف دین‌گرایان که از سال ۱۹۷۷ به دنبال تحقق آن بودند، برداشته و قوه قضاییه اسراییل را هم از دست سکولار‌ها پاکسازی کنند، با این حال این امر می‌تواند بشکه‌های باروت اصولا شعله‌ور شده در اسراییل را منفجر و شرایط دشواری را برای آینده اسراییل رقم بزند.
پاک‌آیین معتقد است: «کشور‌های عربی که قرار بود روابط‌شان را با اسراییل عادی‌سازی کنند، الان از نزدیک شدن بیشتر به اسراییل پرهیز می‌کنند و ترجیح می‌دهند در جهان عرب و جهان اسلام به خاطر ارتباط با اسراییل در مقطعی که اسراییل در انزوا است بی‌اعتبار نشوند. در نتیجه اسراییل سعی می‌کند با تنها متحد خودش در منطقه رفت و آمد‌های بیشتری داشته باشد یا پذیرای هیات‌هایی از آذربایجان باشد.»
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
در جریان حملات موشکی اخیر جنبش جهاد اسلامی به شهر‌ها و شهرک‌های اسراییلی، سامانه گنبد آهنین عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.
گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش نوشت: پس از آنکه از طرح به اصطلاح حمایت از تجزیه بخش‌هایی از ایران اطلاع یافتم، اکثر نمایندگان پارلمان اسراییل را برای عقب نشینی از این نامه و متن آن قانع کردم.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی به نقل از یک مسئول سابق در ارتش این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو از دبیرکل حزب‌الله لبنان هراس دارد.
طائب درباره تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: ما از ۱۹۴۸ به بعد شاهد مهاجرت یهودی‌ها به سرزمین فلسطین بودیم تا در یک نقطه جمع شوند، اما امروز بعد از ۷۵ سال شاهد دو پارچگی سیاسی و اجتماعی در درون این سرزمین هستیم و این دو صدایی ثبات اسراییل را از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با تهدید از درون مواجه می‌کند
منابع خبری بامداد جمعه از حمله ارتش صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
شبکه‌ی الجزیره مدعی شد که ایران از طریق یک کشور اروپایی پیغام تهدید آمیزی برای اسراییل ارسال کرده است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: اسراییل در سند امنیت ملی خود، ایران را تهدید اول و آمریکا ایران را تهدید سوم خود می داند، ولی قرار بود آمریکا اول با ایران بعد روسیه و سپس چین مقابله کند. قرار نبود روسیه به اوکراین حمله کند، بلکه اوکراین قرار بود به روسیه حمله کند و سرزمین ها را پس بگیرد، ولی روسیه زودتر حمله کرد.
یک مسئول سابق نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات اخیر در کرانه باختری تأکید کرد که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد.
پولیتیکو می‌نویسد که امریکا امیدوار است تا با «ادغام» اسراییل در منطقه، یک بلوک عربی- اسراییلی قدرتمند علیه ایران در منطقه ایجاد کند. بلینکن در عین حال تاکید کرد که تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط اسراییل با کشور‌های عربی، به هیچ‌وجه جایگزین پیشرفت گفتگو میان اسراییل و فلسطین نیست.
نتانیاهو گفت: من هیچ گاه درباره عملیات‌های ویژه صحبت نمی‌کنم. هر موقع انفجاری در خاورمیانه رخ می‌دهد، اسراییل مقصر یا مسئول آن دانسته می‌شود؛ گاهی ما [مسئول]آن هستیم، گاهی هم نه.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
هر دو حساب‌های فارسی و عربی وزارت خارجه اسراییل، محتوا‌هایی تولیدمی کنند که بر فرهنگ، موسیقی، غذا و ارزش‌های مشترک تمرکز دارد. برای ایران، این به معنای پست‌هایی برای جشن گرفتن اعیاد ایرانی مانند نوروز در کنار محتوا‌هایی است که برای مثال اخیرا در حمایت از اعتراضات داخلی در ایران منتشر شده است.
مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که صهیونیست ها از ورود تیپ «رضوان» به منطقه الجلیل در هراس هستند.
نتانیاهو به مقام‌های امریکایی، یهودیان امریکایی و متحدان عرب گفته که اگرچه روباه‌ها را مسئول مرغداری‌ها می‌کند و کبریت و بنزین را بین اعضای دولت‌اش توزیع نموده، اما می‌تواند مانع از اقدامات افراطی اعضای کابینه‌اش شود.
پرسش‌هایی که در بیت المقدس نیز شنیده می‌شود این هفته در واشنگتن نیز شنیده شد: چرا "بنیامین نتانیاهو" که مسئول تشکیل دولت تازه اسرائیل شده تا این اندازه به "بزالل اسموتریچ" و "ایتامار بن گویر" چهره‌های راست افراطی قدرت می‌دهد؟
یک مسئول سابق افغانستانی اعلام کرد: از نظر برخی از اعضای طالبان تقویت و حمایت از نظام طالبان ایجاد روابط محکم با گروه‌های قدرتمند در منطقه از جمله اسرائیل را می‌طلبد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه جلسه مشترک با مقامات رژیم صهیونیستی تصریح کرد که بروکسل و تل‌آویو درباره توافق هسته‌ای ایران با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ