گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش نوشت: پس از آنکه از طرح به اصطلاح حمایت از تجزیه بخش‌هایی از ایران اطلاع یافتم، اکثر نمایندگان پارلمان اسراییل را برای عقب نشینی از این نامه و متن آن قانع کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
چین در آخرین اقدام خود برای کاهش ارزش دلار و حرکت به سمت بین‌المللی شدن یوان، قرار است چندین سهام شرکت‌های فهرست شده در هنگ کنگ چین را به ارز اصلی خود قیمت‌گذاری کند.
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با هدف مشروعیت‌بخشی به به اشغالگری در اراضی فلسطینیان، اقدام جدیدی انجام دادند.
وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
قوه قضائیه با برگزاری دادگاه‌های علنی برخط که یکی از تکالیف سند تحول قضائی بوده، قدم مهمی در زمینه شفافیت رسیدگی‌های قضائی و همچنین تقویت اتقان آرا برداشته است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
وزیر دفاع تایوان می گوید تشدید روابط نظامی این منطقه با آمریکا، ممکن از اقدام جدی از سوی چین را به همراه داشته باشد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید عنوان کرد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به تصمیم سران سعودی مرتبط است و این اقدام روند سازش در اراضی اشغالی را تقویت خواهد کرد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
نخست وزیر عراق در کنفرانس بغداد۲ گفت: ما بر اقدام جدی با همسایگانمان در ترکیه و ایران عزم جدی داریم. ما بر روابط همکاری متوازن با همه شرکای منطقه ای و بین المللی متعهد هستیم.
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت استفاده از سوخت مازوت را به جدیت دنبال می‌کند و توجهی به سلامت و محیط زیست ندارد. وزیر نفت دلیل این اقدام خود را کمبود گاز اعلام کرده که این امر برای ما قابل قبول نیست و ما نباید کمبود گاز داشته باشیم البته اگر این امر در زمستان باشد حرفی نیست، اما در فصل پاییز قابل قبول نیست که بگویند کمبود گاز داریم.
دفتر «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: «مردم نمی‌توانند به خرید، فروش یا انتقال سلاح‌های دستی در داخل کانادا اقدام کنند و نمی‌توانند سلاح‌های دستی جدید را وارد کشور کنند.»
معاون وزیر خارجه روسیه بیان کرد: حصول این توافق به نفع همگی است و می‌تواند کمک جدی به تقویت امنیت در منطقه - که انواع و اقسام مشکلات را دارد - بکند.
عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ