سناریوی اول موفقیت نتانیاهو در رسیدن به هدف خویش است که در چارچوب آن نتانیاهو و ائتلافش موفق می‌شوند با تصویب این قانون یک گام به سوی هدف دین‌گرایان که از سال ۱۹۷۷ به دنبال تحقق آن بودند، برداشته و قوه قضاییه اسراییل را هم از دست سکولار‌ها پاکسازی کنند، با این حال این امر می‌تواند بشکه‌های باروت اصولا شعله‌ور شده در اسراییل را منفجر و شرایط دشواری را برای آینده اسراییل رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوشنبه جلسه شورای قیمت گذاری کالاهای اساسی کشاورزی برگزار می شود
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، روز دوشنبه به دلیل مصدومیت همسترینگ مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می‌رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.
رئیس باشگاه بارسلونا دوشنبه هفته بعد از ساعت 12:30 به وقت تهران در نشستی خبری در مورد پرونده نگریرا حرف خواهد زد.
جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر 4 تا 6 فروردین ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی جدید در مناطقی از استان طی روز دوشنبه ۲۲ اسفند خبرداد.‌
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به انتقادهای اعضای مجمع بخاطر لغو انتخابات کاراته گفت: بعد از ظهر دوشنبه مجمع را تحت هر شرایطی برگزار می‌کنم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فردا مدارس استان خوزستان دایر و تا این لحظه، اطلاعیه جدیدی صادر نشده است.
پرسپولیس در روزی مقابل تراکتور پیروز شد که تیم برتر میدان نبود: سرنوشت قهرمانی را چنین پیروزی هایی رقم می زند.
پرواز مستقیم بین تهران- دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی «سومون ایر» از فرودگاه امام خمینی در روزهای جمعه برقرار شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان از دوشنبه ۱۰ بهمن ماه خبرداد و گفت: فعالیت این سامانه به طور متناوب تا پایان هفته سراسر اصفهان را در برمی گیرد.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیات بودجه ۱۴۰۲ دوشنبه عصر به مجلس فرستاده شده است. ما برخی پیشنهادات را مبنی بر توجه به سند تحول بنیادین داشتیم.
رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز گفت: فردا و پس فردا دانشگاه‌های البرز تعطیل خواهند بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده با تأثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در «پک» به تمرین پرداختند و فردا نیز امور فنی را زیر نظر کادر فنی پیگیر خواهند شد.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
وزارت امور خارجه تاجیکستان گزارش‌ها درباره مونتاژ پهپادهای ایرانی در این کشور (تاجیکستان) را تکذیب کرد.
بعد از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال هنوز وضعیت مس رفسنجان مشخص نیست.
فردا دوشنبه 18 مهرماه، تمام مدارس استان کردستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستا دایر و کاملا باز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ