گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیری آنری گزینه نخست برای هدایت تیم المپیک فرانسه محسوب می شود.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
اخیرا سازمان شیلات ایران درخواست‌هایی را برای صدور مجوز ازسرگیری صید ترال به سازمان محیط‌زیست ارائه داده است و به نظر می رسد پس از دو سال وقفه صید ترال به صورت چراغ خاموش آغاز شده است.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
در صورت قهرمانی تیم نوجانان ایران رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
رئال مادرید در مورد آردا گولر دو سناریو پیش رو دارد، یا می تواند با او فسخ کند یا موقتا تا ژانویه او را از فهرست کنار بگذارد.
باشگاه رئال مادرید جزئیات صورت حساب‌های مالی فصل گذشته را به طور رسمی منتشر کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که اگر اوکراین از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کند، روسیه نیز مقابله خواهد کرد.
نشریه معروف ایتالیایی از افزایش قابل توجه پیشنهاد قهرمان عربستان برای جذب پوگبا خبر می دهد.
پرسپولیس هنوز موفق به توافق با آنالیزورهای فصل قبل خود نشده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی‬ گفت: صورت مالی ۱۳۹۹ یک شرکت دولتی در مجمع سالانه مردود اعلام شد.
یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
همان روز اعلام ازسرگیری روابط با عربستان، از ریاض پیام دریافت کردیم که از برقراری مجدد روابط ابراز خرسندی کرده بودند و ما حتما با آن‌ها تعامل و همکاری خواهیم کرد. در راستای خدمت به مردم عربستان همکاری‌هایی در زمینه رادیودارو میان دو کشور صورت خواهد گرفت.
گروسی افزود که دستیابی به این امر بسیار مهم خواهد بود، زیرا به آژانس اجازه می‌دهد تا یک مبنای جدیدی را در صورت ازسرگیری اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام، ایجاد کند. مدیرکل آژانس اضافه کرد: اکنون مشتاقانه منتظر بحث‌های فنی بعدی و اجرای سریع و کامل تضمین‌های ایران و بیانیه مشترک من و معاون رئیس جمهور اسلامی هستم.
چهره افرادی که مقدار زیادی وزن از دست می‌دهند، ممکن است «به‌طور قابل‌توجهی پیرتر» به نظر برسد زیرا نواحی کلیدی صورت لاغر می‌شوند.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.
کنعانی گفت: همچنان امکان و فرصت برای توافق و ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد و این امکان هست که در صورتی که طرف مقابل مشخصا دولت آمریکا اراده سیاسی خود را بروز و ظهور دهد این توافق در زمان کوتاهی شکل بگیرد و فرصت برای احیای توافق باقی است.
حمید مطهری علی شجاعی را به همراه خود به کنفرانس خبری پس از بازی برد.
زلنسکی گفت: «ما می‌خواهیم پایه‌های نظم جهانی که توسط روسیه ویران شده است را دوباره برقرار کنیم. مذاکره با روسیه تنها در صورتی امکان پذیر است که نیرو‌های این کشور سرزمین‌های اشغالی اوکراین را ترک کنند».
با توجه به اطلاعیه منتشر شده عرضه اولیه سابیک در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به بررسی این عرضه اولیه پرداخته ایم. معرفی شرکت و نماد‌هایی که از این عرضه اولیه سود خواهند برد را در مطلب زیر می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ