به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
درگیری مرزی تنها چند هفته پس از آن آغاز شد که ایران به طالبان هشدار داد حقوق آن کشور در مورد آب رودخانه هلمند را نقض نکند. تحلیلگران معتقدند افغانستان که اکنون وضعیتی شکننده دارد احتمالا خواستار رویارویی نظامی با ایران نیست و چین نیز به طالبان توصیه کرده تا در راستای کاهش تنش با ایران گام بردارد.
مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین برگزار شد.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال آسیای مرکزی برگزار و تیم ملی ایران با افغانستان و قرقیزستان همگروه شد.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
محاسبه واشنگتن این است که رویارویی با ایران می‌تواند در درجه پایین باقی بماند. اما اگرچه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس مشتاق همکاری با واشنگتن در دفاع از موشک‌های منطقه‌ای و اکثر دغدغه‌های اسرائیل در مورد ایران هستند، اما کماکان در‌های خود را به سوی تهران باز نگهداشته اند.
عضو سابق تیم ملی جودو ایران به ورزشکاران توصیه کرد با افتخار از رویارویی با حریفان رژیم اشغالگر قدس امتناع کنند.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
گاردین نوشت: تبدیل تقابل‌های پنهانی اسراییل و ایران به رویارویی مستقیم نظامی می‌تواند یکی از نتایج گسست نهایی غرب با تهران باشد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان امشب (شنبه) در نخستین گام در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
ایران و آمریکا احتمالا چند روز بعد از رویارویی در جام جهانی فوتبال، در جام جهانی کشتی هم با هم روبرو می شوند.
تیم کشتی آزاد ایران در جام‌جهانی با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان هم‌گروه خواهد شد.
حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
شاید جذاب‌ترین جدال دیدار دوستانه ایران و سنگال را کولیبالی و مهدی طارمی رقم بزنند.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان در جریان روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته از قضاوت مبارزه نماینده اسرائیل امتناع کرد.
برنامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تقابل دو مهاجم تیم ملی ایران در این رقابتها مشخص شد.
تیم نوجوانان ایران بعد از رویارویی با ازبکستان و تاجیکستان مهیای دیدار دوستانه با ژاپن می شود.
تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن فردا پنجشنبه در شرایطی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی رو در روی هم قرار می‌گیرند که طی یک ماه گذشته دو کشور چند رویارویی با یکدیگر داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ