نتانیاهو به مقام‌های امریکایی، یهودیان امریکایی و متحدان عرب گفته که اگرچه روباه‌ها را مسئول مرغداری‌ها می‌کند و کبریت و بنزین را بین اعضای دولت‌اش توزیع نموده، اما می‌تواند مانع از اقدامات افراطی اعضای کابینه‌اش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
تنیسور شماره 3 جهان پاسخ داد که برای یک پیروزی جدید در مسابقات گرند‌اسلم چه کمبودی دارد.
مجسمه‌ای با طول ۷۳ متر و ارتفاع ۲۰ متر که ۴۵۰۰ سال است با سر انسان و بدن شیر در بیابان‌های مصر آرام گرفته، می‌تواند موضوع حدس و گمان‌های علمی و غیرعلمی زیادی باشد. در اینجا با دو مورد از مهم‌ترین نظریات غیرعلمی دربارۀ این مجسمۀ رازآلود آشنا می‌شوید.
این روزها فرانسه شاهد اعتراضات گسترده‌ای است که به نظر می‌رسد فراتر از اعتراض مردم به یک موضوع باشد.
برای قرن ها، چاه برهوت در راز و رمز پوشیده شده است. مردم محلی داستان‌های اژد‌هایی را می‌گویند که در ته چاه در کمین است، گنج پنهان و مصنوعات نفرین شده، جادوگری قدرتمند که مسئول محافظت از اعماق آن و حتی دروازه‌ای به دنیای دیگر است.
اکثریت مردم نگران افزایش وزن خود هستند، اما در برخی افراد این نگرانی حالتی وسواس‌گونه می‌شود و در نتیجه اختلالی به نام بی‌اشت‌هایی عصبی ایجاد می‌گردد. آنورکسیا یک اختلال خوردن است که می‌تواند منجر به کاهش وزن شدید شود.
باکتری هلیکوباکتر پیلوری عامل اصلی گاستریت مزمن و بیماری زخم معده هستند. باکتری‌ها پوشش محافظ معده را از بین می‌برند و باعث التهاب آن می‌شوند. اگرچه عفونت با هلیکوباکتر پیلوری یکی از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی در سراسر جهان است، اما تنها برخی از افراد مبتلا به این عفونت دچار سوزش معده یا سایر اختلالات دستگاه گوارش فوقانی می‌شوند. پزشکان بر این باورند که آسیب‌پذیری در برابر این باکتری می‌تواند ارثی باشد یا به سبک زندگی (سیگار کشیدن و نوع تغذیه) مربوط می‌شود.
دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
استقلال در وام جدید چه چیزی را رهن بانک کرد؟
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
التهاب روده یک حالت ایمنی شناختی است که زمانی رخ می‌دهد که بدن یک ماده تحریک کننده را در جایی از دستگاه گوارش احساس می‌کند و به سیستم ایمنی سیگنال می‌دهد تا آن را ترمیم کند و در نتیجه تورم، درد و عملکرد‌ها مختل می‌شوند.
ستاره سابق فوتبال ایران با تمجید از همکاران قدیم و فعلی خود به حمایت از مربیان داخلی پرداخت.
تحلیلگران و کارشناسان می‌گویند میانجی گری چین در توافق اخیر بین ایران و عربستان سعودی رقبای دیرینه خلیج فارس نشانه وسیع تری از تغییر نظم جهانی است.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
بعد از قهرمانی در جام جهانی دیگر چه چیزی می‌تواند آرژانتینی‌ها را قهرمان کند؟
میلیاردرهای دنیای فناوری روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟
فیلیپ اوکیف(Philip O'Keefe) از استنترود(Stentrode) شرکت سینکرون برای کار با رایانه توسط ذهن خود استفاده می‌کند.
در حال حاضر سراسر اروپا دچار کمبود انواع آنتی بیوتیک شده است. برای مثال، در بریتانیا میزان در دسترس بودن آموکسی سیلین و پنی سیلین که برای درمان عفونت‌هایی مانند استرپتوکوک گروه A (نوعی باکتری است که معمولا مجاری تنفسی فوقانی را گرفتار می‌کند و باعث عفونت‌هایی مانند گلودرد استرپتوکوکی می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد اندک است.
قهرمان چهار دوره متوالی فرمول یک اعلام کرد سازمان برگزاری این مسابقات باید روی تغییر چه چیزهایی کار کند.
سرمربی تراکتور در بازی مقابل نفت MIS برخلاف عادت همیشگی خود، کنار زمین یک مربی آرام و متفکر نبود.
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
کودکان به دلایل مختلف اضافه وزن دارند و چاق می‌شوند. شایع‌ترین علل، عوامل ژنتیکی، نداشتن فعالیت فیزیکی، الگو‌های تغذیه ناسالم و یا ترکیبی از این عوامل هستند. تنها در موارد نادر، اضافه وزن ناشی از شرایط پزشکی مانند یک مشکل هورمونی است.
ریس جیمز، مدافع چلسی، از عملکرد داوران بازی این تیم برابر تاتنهام به شدت عصبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ