نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا بالاخره حاضر نشد 10 میلیون یورویی که قرار بود به ایجنت دمبله بدهد را پرداخت کند.
طبق ادعای اکیپ، امضای قرارداد دو ساله نیمار با الهلال به این دلیل بوده که او همچنان خوشبین است بتواند در آینده ای نزدیک دوباره پیراهن بارسا را به تن کند.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
رسانه‌ها در فرانسه مدعی هستند هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، به عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی زنان فرانسه مطرح است و احتمال حضور او در این کشور بالا است.
نریدا گالاردو، نامزد سابق کریستیانو رونالدو بار دیگر با اظهار نظری جنجالی حاشیه ساز شد.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
وزیرخارجه انگلیس و نامزد نخست وزیری این کشور ادعا کرده است که برای پرتاب تسلیحات هسته‌ای آمادگی دارد.
او که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود تصاویری از آنجا در اینستاگرام خود قرار دارد و جالب اینکه برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود.
یکی از اتهامات اصلی رایان گیگز، سرمربی سابق تیم ملی ولز، ضرب و شتم عمدی نامزد سابقش در طول مدت ارتباط با او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ