جنگ در اوکراین همزمان جهان را با بحران غلات روبرو کرده است؛ اوکراین که به سبد نان اروپا مشهور بوده اکنون طبق گزارش منتشره برخی نهادهای این کشور ، آسیب جدی در این زمینه دیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر گروه آزمایشگاه داده پژوهشکده حکمرانی شریف برخی جزئیات گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال کشور را تشریح کرد.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مشتقات آب سنگین امروز به روزترین دستاوردی است که کشورهای پیشرفته که تعداد آنها بیشتر سه کشور نیست آن را در اختیار دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: چشم‌انداز سازمان این است که بتواند تحقیقات را به مرحله صنعتی برساند و صنعت را به تجارت برساند.
علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
در پی بهبود چشمگیر وضعیت اقتصادی چین در سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ نهادهای جهانی پیش بینی‌های خود در مورد رشد اقتصاد چین برای سال ۲۰۲۳ را به رقم ۶.۴ درصد ارتقا دادند.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.
با اعلام وزرای نفت و صمت ارز صادراتی شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی و معدنی در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد شد.
مدیر رصدخانه مهاجرت گفت: مهاجرت امروز ایرانی‌ها که طیفی از نیروی انسانی حوزه فناوری تا قالیباف و کشاورز و ورزشکاران را شامل شده است، نشان از وضعیت مهاجرت توده‌وار ایرانیان دارد؛ در سطح کلان مدیریتی هم از نظر عوامل رانشی و چشم‌انداز جاذبه سرزمینی در وضعیت بدی قرار داریم و از سویی هم با دستمزد‌های پیشنهادی از سوی کشور‌های مقصد، در وضعیت دشوارِ دوطرفه‌ایم.
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
نخستین سال‌روز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
مهدی زارع کارشناس محیط زیست گفت: دولت اولین کاری که می‌تواند برای کنترل بحران آب انجام دهد آن است که ریسک جدید ایجاد نکند و موجب گسترش بحران نشود. برای مثال دولت می‌خواهد شهر و شهرک‌های جدید بسازد، اولین مسئله‌ای که در اینباره باید جدی گرفته شود آب است. متاسفانه در پروژه‌هایی که به اسم خانه‌سازی انجام می‌شود کمتر می‌شنویم که اولویت مصرف آب برایشان مطرح باشد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز ضمن ادعای «بحث جدی درباره اصلاحات شورای امنیت» گفت: چشم انداز برگزاری مذاکرات صلح میان کی‌یف و مسکو نمی‌بینم.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر می‌گوید از لحظه اعلام میزبانی، این کشور از طرف رسانه‌ها مورد حمله‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته است.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
انتصاب تازه «محمد بن سلمان» در مقام نخست وزیر عربستان سعودی او را در برابر اقدامات قانونی در ایالات متحده، فرانسه و احتمالا نقاط دیگر از جمله دیوان بین المللی کیفری در لاهه که در آن شاکیان ادعا می‌کنند که بن سلمان مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده مصون می‌سازد.
چشم اندازی که پیش روی نهاد پادشاهی در دوران پادشاه جدید انگلیس وجود دارد، از جهات متعددی با گذشته متفاوت است؛ باید توجه داشت که خاندان سلطنتی از انسجام سابق برخوردار نیست.
مدیر گروه تولید، تجاری سازی و بازاریابی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: درصدد برامدیم تا چشم انداز ۱۰ ساله برای تحقیق فناوری های حوزه مواد غذایی را تهیه کنیم.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ