اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از قِبل فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
یک نشریه آمریکایی نوشت که توافق اخیر تهران و ریاض نشان داد که کشورهای منطقه به این نتیجه رسیده‌اند که بهبود روابط با ایران منفعت بیشتری برای آنها دارد.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی فاش کرد که سالانه حدود ۲۰۰ هزار آمریکایی در اثر فقر از دنیا می‌روند.
نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به توسعه روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه کوبا، ونزوئلا و برزیل نوشت: زنگ خطر در مورد برخورداری تهران از فضای دوستانه در این کشورها به صدا درآمده است.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
یک نشریه آمریکایی با انتشار مطلبی، موفقیت‌ها و شکست‌های اتحادیه آفریقا را در شصتمین سالگرد تاسیس این اتحادیه مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
یک نشریه آمریکایی در ادامه نشت اطلاعاتی پنتاگون، با استناد به اسناد فاش‌شده، اعلام کرد که موشک‌های پدافند هوایی اوکراین تا ماه مه تمام می‌شود.
نشریه آمریکایی پولیتیکو با اشاره به موفقیت شبکه تلویزیونی «راشاتودی» در خاورمیانه، نسبت به نفوذ فزاینده این شبکه هشدار داد.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که یک کارخانه تولید سلاح در این کشور به مقامات اوکراین پیشنهاد داده تا در ازای پرداخت «یک دلار»، دو پهپاد تهاجمی بخرد!
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.
یک نشریه آمریکایی اعلام کرد حمید سجادی در لیست تحریم‌ها قرار خواهد گرفت.
نشریه آمریکایی تایم از پناهنده شدن میثم جبلی برادر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا خبر داده و برخی رسانه‌های داخلی از جمله همشهری آنلاین نیز این خبر را منتشر کرده‌اند.
نشریه آمریکایی هیل در گزارشی از سقوط شدید جایگاه ارتش آمریکا بین مردم این کشور خبر داد.
نشریه نیویورک‌پست در اقدامی تحقیرآمیز، خبر نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به صفحات انتهایی این نشریه جای داد و او را «گلف‌باز حریص و بازنشسته فلوریدایی» خواند.
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران «تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده‌ترین وضعیت است خواهد داشت.»
نشریه آمریکایی گزارش داد مقامات مجارستان از اتحادیه اروپا خواسته‌اند اسم برخی از تُجار و بازرگانان روسیه را از فهرست تحریم‌های این اتحادیه علیه مسکو، حذف کند.
نشریه  آمریکایی «نشنال اینترست»گزارش داد: به تازگی رهبران نظامی آمریکا پیش بینی کرده‌اند که نبردهای بعدی شهری در کلان شهرها خواهد بود.
نشریه نیوزویک به نقل از مقام نظامی آمریکا تخمین زده که ذخایر ارتش اوکراین از موشک‌های آمریکایی ظرف چند ماه آینده تمام می‌شود، و دولت آمریکا باید ارسال این نوع موشک‌هابه اوکراین را کاهش دهد.
«"جو بایدن" را باید مقصر اصلیِ وضعیت کنونی در چهارچوب معادله هسته ای ایران دانست. وی در مقام و قامت یک رئیس جمهور ظاهر نشده و صرفا شایسته این است که از وی به عنوان محرک اصلی تبدیل شدنِ ایران به یک قدرت اتمی یاد شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ