معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله امروز(دوشنبه) کی‌یف به مسکو، به طور غیرمستقیم مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
تصاویری از حملهٔ موشکی ارتش روسیه به تانکهای اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
یک مقام ارشد دولت مستقر و منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا، اعلام کرد که نیروهای اوکراین مواضع خود در نزدیکی این منطقه را ترک کرده‌اند.
ارتش روسیه با استفاده از پهپاد جدید «پرایوت-۸۲» مواضع اوکراین را با موفقیت هدف قرار داد.
دبیرکل ناتو مدعی شد که حملات اوکراین به مواضع روسیه راهی برای به دست آوردن اهرم مذاکره است.
تصاویری از حملات سنگین پهپادی ارتش روسیه علیه مواضغ ارتش اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یکی از فرماندهان ارشد اوکراین مدعی شد که ضدحملات ارتش این کشور، نیروهای روسیه را وادار به خروج از برخی مواضع در شهر راهبردی باخموت کرده است.
امیرعبداللهیان درخصوص اوکراین با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد: ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.
گروهی از نیروهای ویژه روسیه مواضع شبه نظامیان اوکراینی را مورد حمله قرار دادند.
معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره به توضیح مواضع کشورش در قبال دو پرونده اوکراین و فلسطین پرداخت.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
این فیلم که توسط نیرو‌های ویژه اوکراین از واحد امگا منتشر شده است، ظاهراً نشان می‌دهد که پهپادهای اوکراینی در حال پرتاب بمب بر روی نیرو‌های روسیه در نزدیکی دونتسک هستند.
وزارت دفاع روسیه از دور تازه حملات این کشور علیه مواضع فرماندهی و نظامی اوکراین خبر داد.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
رئیس جمهور ترکیه به اظهار نظر درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اوکراین و انرژی اروپا، روابط با سوئد و پرونده خرید جنگنده های اف 16 از آمریکا پرداخت.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات ارتش این کشور به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی کشته شدند.
چند کشور اروپایی به تصمیم پوتین در الحاق چهار منطقه از اوکراین به روسیه واکنش نشان دادند و زیر بار آن نرفتند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی است که باوجود اعلامیه برگزاری همه‌پرسی در جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک، موضع و اهداف کی‌یف تغییر نخواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه پرتاب خمپاره توسط ارتش خود را به سمت مواضع نیروی‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام مواضع نیروی زمینی ارتش اوکراین را منتشر کرد.
تصاویری از حمله خمپاره‌ای نیروی زمینی ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.
نیروی هوایی اوکراین برای اولین بار ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جنگنده‌های میگ-۲۹ موشک‌های رادارگریز هارم (HARM) را حمل و با شلیک آن پدافند هوایی دشمن را منهدم می‌کنند.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ