آخوندی در زمینه گلایه برخی از شهروندان در زمینه قطعی برق و آب بعد از بارش برف، گفت: برف به روی شاخه‌های درخت‌های کاج انباشته شده و شاخه درختان هم بر روی سیم و کابل‌های برق افتاده و اختلالاتی را به وجود آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق ۶۸ اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
شرکت آب و فاضلاب: با تلاش شبانه‌روزی و بسیج امکانات، هم‌اکنون مسیری از میان توده‌های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شده است.
مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک چند روز است با مشکل قطعی برق مواجه است و تیم ملی وزنه‌برداری در سالن بدون برق و در هوای گرم تمرین می‌کنند.
کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
شهروند ایرانی ساکن در آدیامان با بیان اینکه به دلیل وقوع زلزله فرزندانش در حال حاضر به مدرسه نمی‌روند، تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله تمام امکانات در شهر از جمله آب، برق قطع شده بود و به سختی و با مشقت زیاد توانستیم خبر سلامت خود را به اقوام‌مان در ایران اطلاع دهیم
خسروی با اشاره به قطع شدن راه ارتباطی، آب برق و مخابرات روستای فرسش بر اثر بارش برف، گفت: اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از چند ساعت است که برق، آب و مخابرات روستا مجددا وصل شده است.
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
ذخیره ۲.۶ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها،قطع انشعاب آب۱۲هزار تهرانی بد مصرف و ۴۰ میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بسیاری از شهروندان مهابادی از قطع آب و برق در جنوب شهر تصاویری را منتشر کرده‌اند. در این میان رسانه‌های داخلی و خارجی به وضعیت موجود در مهاباد پرداختند و هرکدام اتفاقات صورت‌گرفته را با زاویه دید خود بیان کرده‌اند. اما آنچه مسلم است مهاباد امنیتی‌شده است و نیرو‌های بسیاری برای کنترل ناآرامی‌ها در این شهر حضور یافته‌اند.
اداره فدرال حمایت اجتماعی و امدادرسانی در بلایای طبیعی آلمان به مردم این کشور توصیه کرد خود را برای قطع برق در فصل زمستان آماده کنند و کنسرو و آب معدنی ذخیره کنند.
بنا به گزارش ها، آب و برق در منطقه خرسون روسیه به صورت سراسری قطع شده است.
شهردار پایتخت اوکراین اعلام کرد در پی حمله موشکی امروز آب و برق مناطق زیادی از این شهر قطع شده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش دست‌کم صدای ۸ انفجار شدید در شهر کی‌یف شنیده شده است.
ریاست معزز مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اگر فردا صبح که از خواب بیدار شوند، آب در لوله‌های خانه‌شان نباشد و برق و گاز قطع شده باشد، چه خواهند کرد؟ آیا اولویت‌ها را نمی‌فهمیم یا نمی‌خواهیم بفهمیم؟
هاشمی طبا نوشت: ریاست معزز مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اگر فردا صبح که از خواب بیدار شوند، آب در لوله‌های خانه‌شان نباشد و برق و گاز قطع شده باشد، چه خواهند کرد؟ آیا اولویت‌ها را نمی‌فهمیم یا نمی‌خواهیم بفهمیم؟
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ