بنا به گزارش ها، آب و برق در منطقه خرسون روسیه به صورت سراسری قطع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ما به دنبال این هستیم که دفاتری در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی چین دایر کنیم و به صورت معکوس نیز کشور چین در راستای تبادل فناوری دفتری در پژوهشگاه نیرو داشته باشد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه شهرستان اهواز از سوی مسئولان امر شد.
رئیس جمهور به منظور افتتاح ۱۲ طرح در حوزه آب و برق و فاضلاب، به ارزش ۲۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، از طریق شهرستان تاریخی «بم» وارد استان کرمان شد.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب و برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
دبیر کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) از اختصاص ۳۰ غرفه رایگان به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ صنعت آب و برق در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) خبر داد.
وزیر نیرو  گفت: با شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش شد از نگرانی مردم درباره تأمین آب و برق کاسته شود.
مقیمی با اشاره به آماده‌باش گروه‌های عملیات آب و برق در مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: هم‌اکنون و با گذشت یک روز از وقوع زلزله شهرستان خوی، شبکه آب و برق این منطقه در شرایط پایدار است.
وزیر نیرو در یادداشتی تداوم حرکت رو به‌ جلو صنعت آب و برق کشور را تشریح کرد.
تمامی واحد‌های آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز با رعایت الگوی مصرف معاف هستند.
طبق مصوبه مجلس، کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب معاف هستند.
طبق مصوبه مجلس، کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب معاف هستند
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
آخوندی در زمینه گلایه برخی از شهروندان در زمینه قطعی برق و آب بعد از بارش برف، گفت: برف به روی شاخه‌های درخت‌های کاج انباشته شده و شاخه درختان هم بر روی سیم و کابل‌های برق افتاده و اختلالاتی را به وجود آورده است.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مردم نگران تأمین آب وبرق پایدارنباشند، گفت: ازمردم عزیز کشورمان می‌خواهیم برای حفظ پایداری شبکه باصرفه‌جویی ومصرف صحیح انرژی به ما در تحقق این امرمهم یاری برسانند
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
هزاران نفر از ساکنان شهر خرسون که در آن خدمات برق، آب و تلفن در دسترس نیست، برای دریافت بسته‌های کمک‌های بشردوستانه صف‌های طولانی تشکیل دادند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه هشدار داد که روسیه در حال مقدمه چینی برای انجام یک عملیات «ایذایی» به منظور منفجر کردن یک سد بزرگ برق آبی در جنوب این کشور است که احتمالاً ۸۰ روستا و شهر از جمله شهر مهم و استراتژیک خرسون را زیر آب می‌برد.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ