برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
کرمان- وزیر کشور این هفته به استان کرمان سفر می کند.
وزیر نفت گفت: با سفر رئیس جمهور به ونزوئلا در حوزه انرژی اسناد مهمی در بخش‌های بالا دست و پایین دست صنعت نفت به امضا رسید.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
وزیر نفت و منابع معدنی سوریه فردا طی سفری رسمی و سه روزه به الجزائر می‌رود.
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از سفری خبر داد که وزیر خارجه اوکراین به این کشور خواهد داشت.
وزیر خارجه مصر امروز دوشنبه برای ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه در پی زلزله اخیر، وارد دمشق شد.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.
وزیر نفت در جریان سفر به ترکیه در دیدار با مقام‌های انرژی و اقتصادی این کشور، درباره تمدید قرارداد گازی و تجارت انرژی گفت‌وگو کرد.
سفر وزیر نفت به توکیو، گسترش روابط انرژی ایران با کشورهای دوست در بحبوبه تحریم، رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر نفت همچنین در جریان این سفر به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در آیین یادبود شینزو آبه، رئیس جمهور فقید ژاپن حضور پیدا کرد و در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با شبکه دولتی کشور ژاپن (NHK) بیان کرد: ایران بدون انتظار برای بازگرداندن توافق، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش می‌کند و صددرصد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی‌ را دارد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
معاون امور بین الملل وزیر نفت از صادرات نفت به ازبکستان و توسعه صادرات نفتی ایران در آسیای مرکزی خبر داد.
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
شیراز – «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح شنبه به استان فارس سفر می کند.
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.
معاون وزیر انرژی عمان در رأس یک هیئت فنی و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرد.
پیگیری حق‌آبه هیرمند، سهامداری مردم در دو پتروپالایشگاه، ثبت پایین ترین قیمت نفت در هفت ماه گذشته و توافق افزایش ۱۰۰ هزار بشکه ای عرضه توسط اوپک پلاس از مهمترین اخبار حوزه انرژی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ