بسیاری از شهروندان مهابادی از قطع آب و برق در جنوب شهر تصاویری را منتشر کرده‌اند. در این میان رسانه‌های داخلی و خارجی به وضعیت موجود در مهاباد پرداختند و هرکدام اتفاقات صورت‌گرفته را با زاویه دید خود بیان کرده‌اند. اما آنچه مسلم است مهاباد امنیتی‌شده است و نیرو‌های بسیاری برای کنترل ناآرامی‌ها در این شهر حضور یافته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم مهاباد گفت: اگر این لایحه تبدیل به قانون شود جامعه را کاملا دوقطبی می‌کند مردم را به جان هم می‌اندازد، باعث تحریک و مقاومت مردم می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. اتفاقا ممکن است این لایحه وضعیت حجاب را نیز بدتر کند. با اجرای این قانون مردم احساس می‌کنند که حاکمیت حرفشان را نمی‌شنود.
ایرنا نوشت: فرماندار ویژه مهاباد گفت: این شهرستان آماده میزبانی شایسته از اردوی تیم ملی وزنه برداری و وزنه برداران کشورمان برای کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقات جهانی در هفته آخر مرداد ماه جاری است.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
نماینده مهاباد انتقاد شدیدی به رئیسی کرد.
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
تذکر نماینده مهاباد درباره شرایط حوزه انتخابیه‌اش
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
جلال محمودزاده نماینده مهاباد از شکایت کیفری مجموعه قوه قضاییه علیه خودش خبر داد.
وزارت اطلاعات تصاویری پهپادی از اتفاقات رخ داده در مهاباد منتشر کرده است.
خالد رحمانی اظهار داشت: هر سال در این فصل که ارتفاع آب سد به حداقل می‌رسد، زباله‌ها و علف‌های خشک شده در نزدیکی تاج سد توسط کارگران در منطقه‌ای جمع ‌آوری و امحا می‌شود.
رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
ارومیه- انتشار فیلم‌هایی از مسلح بودن اغتشاشگران در مهاباد و پیرانشهر به‌خوبی نشان می‌دهد، آشوب‌ها در این شهرها وارد فاز مسلحانه شده و کشته سازی سناریوی پشتیبانی از این جریان است.
تسنیم نوشت: بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
فرمانده انتظامی مهاباد با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.
فرماندار مهاباد گفت: شایعاتی که در مورد اینکه معترضان فرمانداری این شهر را تصرف کرده‌اند، صحت ندارد ضمن اینکه اغتشاش تمام شده است.
نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در واکنش به خبر نشریه نیوزویک، گفت: کومله گروهک‌ فعال تروریستی است که صدها نفر از مردم مهاباد و دیگر شهرهای ایران را به شهادت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ