کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
حرکت شجاعانه چند پرستار در بیمارستان ژینگ ژیان چین در حین زلزله، باعث نجات جان ده‌ها نوزاد و چند مادر در لحظاتی سخت و جان‌فرسا شد.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
کودک زلزله زده سوری که موفق شده با ستاره پرتغالی النصر عربستان ملاقات کند گفت: وقتی رونالدو را دیدم، فکر کردم که این یک رویا است. از خدا خواستم که این یک رویا نباشد!
ویدیویی از دوربین‌های مدار بسته از زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در شرق ترکیه را ببینید.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
ای کاش مهندس و معمار و سازنده این پله‌های فرار، سازنده ساختمان‌ها می‌بود، زیرا ساختمان کاملا ویران شده، اما پله‌های فرار ساختمان همچنان پابرجاست. این زلزله نیست که می‌کُشد؛ بلکه بی تدبیری و خیانت سازندگان ساختمان هاست که خرابی و مرگ می‌آورد.
شدت این زلزله به اندازی بود که در لبنان، سوریه اردن و فلسطین اشغالی نیز احساس شده است.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در آوار‌های به جا مانده از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بادکنک‌هایی آویزان شده که گفته می‌شود به یاد کودکان قربانی زلزله در این مکان آویزان شده‌اند.
تصاویری جدید از زلزله چند روز گذشته در یک استخر در ترکیه را مشاهده کنید.
حضور علی دایی در دیدار دو تیم رسانه و پیشکسوتان فوتبال جهت کمک به مردم زلزله زده خوی
زارع، رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله درباره خطرناکترین محل زلزله تهران گفت: پرریسک‌ترین مناطق تهران، نیمه جنوبی شهر است.
در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
حضور محمدحسین میثاقی و جواد خیابانی در خوی برای کمک به مردم زلزله زده را ببینید.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
فرماندار ماکو گفت: ۳ ورزشکاران ایرانی که در زلزله اخیر ترکیه فوت شده بودند امروز از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.
مقاومت ساختمان های ژاپن در زلزله 9 ریشتری در مقایسه با ساختمان های ترکیه در زلزله ۷.۶ ریشتری را ببینید.
مقبره کوروش به عنوان قدیمی‌ترین سازه جدا از پایه دنیا شناخته می‌شود و عایق‌های لرزه‌ای، بهترین ابزار برای محافظت از این بنا در مقابل زلزله هستند؛ معماری این سازه به نحوی است که به ساختمان این امکان را می‌دهد تا مستقل از فونداسیون خود حرکت کند.
مقاومت ساختمان‌های ژاپن در زلزله ۹ ریشتری در مقایسه با ساختمان‌های ترکیه در زلزله ۷.۶ ریشتری را ببینید.
تیم‌های امداد و نجات ايران و ترکیه در يك عمليات جستجوى مشترك یک پدر و دختر خردسال را كه بعد از ١٣٠ ساعت در زیر آوار خانه فروریخته‌شان زنده مانده بودند، نجات دادند.
زلزله در ترکیه بسیاری از ساختمان‌ها در قهرمان‌ ماراش، کیلیس، دیاربکر، آدانا، عثمانیه، غازیانتپ، مالاتیا و هاتای را تخریب کرده است. در این ویدئو، نمایی از شهر زلزله زده دیاربکر ترکیه را از پنجره هواپیما ببینید.
تصاویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی که در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است را ببینید.
مدیریت بحران هرمزگان اعلام کرد: خسارتی از زمین‌لرزه فین گزارش نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ