ذخیره ۲.۶ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها،قطع انشعاب آب۱۲هزار تهرانی بد مصرف و ۴۰ میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو اعتبار بهره‌برداری بخشی از طرح جامع آبرسانی تهران را ۲۰۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان ذخیره کنونی سد زاینده‌رود را ۶۱۲ میلیون مترمکعب اعلام کرد.
محققان دانشگاه کمبریج نسخه جدیدی از یک حافظه رایانه ساخته اند که می تواند فعالیت تراشه هایی را تسریع کند که نسبت به نمونه های فعلی ۱۰۰ بار داده های بیشتری ذخیره می کنند.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۵۱۳ میلیون مترمکعب خبرداد و گفت: هم اینک ۴۱ درصد ظرفیت سد پرشدگی دارد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۴۱۵ میلیون مترمکعب خبرداد.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۴۰۲ میلیون مترمکعب خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مجموع ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان به ۴۴۱ میلیون مترمکعب رسید.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۲۶۱ میلیون مترمکعب خبرداد.
فائو از رشد ۲۶ درصدی تولید غلات ایران در سال ۲۰۲۲ خبر داد و اعلام کرد ایران با ۱۲.۴ میلیون تن ذخیره غله در رتبه هشتم جهان از این نظر قرار گرفته است.
امید لطیفی یک پنالتی برای مس گرفت تا جشنواره گل تیمش کامل تر شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش ذخیره سد زاینده‌رود به ۱۷۴ میلیون مترمکعب خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان تا پایان بهمن ماه به ۱۸۰ میلیون مترمکعب رسید.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: مقدار ۳۸۰۰ تن گوشت مرغ در سردخانه خراسان رضوی برای شب عید و روزهای پایانی سال ذخیره سازی شده است.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ذخیره مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی در استان تهران داریم.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی کافی برآورد می‌شود که بازار میوه شب یلدا نوسانی نداشته باشد.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
اسکندری گفت: بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر در مخازن نیروگاه ها سوخت ذخیره شده است.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه ذخیره مطلوب در آبان ماه برای سد‌های پنجگانه تهران ۷۰۰ میلیون متر مکعب است گفت: حجم مخازن سد‌های تأمین کننده آب شرب تهران، ۳۳۲ میلیون متر مکعب و این رقم در سال گذشته ۴۱۲ میلیون متر مکعب بوده است که کاهشی در حدود ۸۰ میلیون متر مکعب داشته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ