امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس در هفته گذشته برخلاف مسیری که در سومین هفته بهمن ماه طی کرد، مجددا روندی نزولی به خود گرفت. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در پایان سومین هفته بهمن‌ماه در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحدی قرار دلشت و این هفته به یک میلیون و ۵۲۴ هزار واحد رسید تا افت ۲.۲ درصدی را در کارنامه خود ثبت کند. امروز بورس چگونه خواهد بود؟
هفته گذشته برای بورس تهران با نوسانات بسیار زیادی همراه بود. اما در پایان هفته شاخص کل یک رشد ۰.۱ درصدی را ثبت کرد. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس در اولین چهارشنبه بهمن ماه، با کاهش ۲.۰۷ درصدی همراه شد و شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه، ۲.۰۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و تابلویی سرخ رنگ را به سهامداران ارائه کرد. امروز در اولین روز هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
بورس تهران در روز پایانی هفته گذشته، نمایی از تعادل میان خریداران و فروشندگان به نمایش گذاشت و در پایان جریان دادوستد‌های تالار شیشه‌ای نماگر اصلی با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد.امروز بازار چگونه خواهد بود؟ پالایشی ها لیدر بازار می شوند؟
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۶ هزار واحد کاهش یافت و به عدد یک میلیون و ۶۵۲ هزار واحد رسید. خودرویی ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین اثر منفی را بر شاخص روز چهارشنبه داشتند.. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز؛ اوراق گواهی ارزی در راه است، پیش بینی بورس | بورس فردا منفی یا مثبت است؟، کدام اعداد بودجه بر روی بازار سهام موثر است؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ماه، مجمع قمرو ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سهامداران پالایش بخوانند، خریداران دیگنیتی در بورس‌کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
در بازار امروز شاهد تقاضای خوبی بودیم و بیشتر نمادها سبزپوش به کار خود پایان دادند. از این رو هم شاخص کل و هم شاخص کل هموزن رشد خوبی را داشتند و ورود پول حقیقی را شاهد بودیم. در گفتگو با کاویان عبداللهی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۶۶۸۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
امروز پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که نمادشان در بازار نارنجی فرابورس درج شده است اغاز شد.
در ۸ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۲۷ و ۲۶۲میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ