انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
جنگل بارانی آمازون بزرگترین جنگل بارانی استوایی باقی‌مانده در جهان است که در زیر چتر عظیم سبزرنگش بسیاری از راز‌های شگفت‌انگیز سیارۀ ما را پنهان کرده است.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
بسیاری از اماکن باستانی، بنا‌ها و اشیاء تاریخی به دلیل جنگ‌ها، فجایع طبیعی و غفلت انسان‌ها ویران شده‌اند.
بسیاری از گونه‌ها این نام‌ها را در روزهای اولیه جمع‌آوری علمی کسب کردند که تا حدی توسط برنامه‌های استعماری گسترده‌تر قدرت‌های اروپایی در طول قرن‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تقویت شد.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
واقع‌گرایانه‌بودن تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی، بسیاری از سیاستمداران را نگران کرده است. بعضی از کارشناسان هوش مصنوعی عقیده دارند که دولت‌ها و قانون‌گذاران باید قوانین جدیدی را در این زمینه تصویب کنند تا امکان سوءاستفاده از چنین ابزار‌هایی محدود شود.
به نظر می‌رسد ماموت‌های پشمالو گزینه‌ای عالی برای شبیه سازی هستند. بسیاری از نمونه‌های ماموت پشمالو در یخبندان دائمی سیبری باقی مانده‌اند. دانشمندانی که مواد ژنتیکی حفظ شده را مطالعه می‌کنند، ژنوم ماموت پشمالو را توالی یابی کرده‌اند.
مشخصا تهدید اصلی این سلاح برای کشورهای کره جنوبی و ژاپن است که بسیاری از شهرهای ساحلی آنها میزبان پایگاه های آمریکا هم هستند.
انتشار تصاویر شاهدخت کیت میدلتون با حجاب اسلامی بسیار خبرساز شد و مورد تحسین بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
خیابان حافظ، دروازه شمیران و خیابان کریمخان چند خیابان قدیمی تهران هستند که بسیاری تصاویر روز‌های برفی این خیابان‌ها را در ذهن ثبت کرده‌اند.
معترضان در یکی از روستاهای دورافتاده در آلمان که بسیاری از آن‌ها ماسک یا کلاه بر سر داشتند در اعتراض به توسعه معدن گارزویلر تجمع کرده بودند.
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
نحوه برخورد حاج قاسم با مجاهدان و به ویژه اهل سنت خاص بود. بسیار خوش برخورد و با همه شوخ طبع و مهربان بود و نسبت به مردم مناطق آزاد شده احساس مسئولیت می کرد.
مشاور رئیس سازمان فضایی ایران از آخرین وضعیت ماهواره خیام خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از عملیاتی شدن کامل ماهواره خیام تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
تویوتا لندکروزر را بسیاری از ما می‌شناسیم. اگر هم شناخت دقیقی از آن نداشته باشید، حداقل چندین بار نامش را شنیده‌اید. این خودرو در ایران طرفداران بسیاری دارد.
معترضان پس از آتش‌سوزی مرگبار آپارتمانی در استان سین‌کیانگ در چندین شهر چین به خیابان‌ها ریختند و بسیاری گفتند محدودیت‌های کرونایی در این فاجعه نقش داشته است.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
بسیاری از رسانه‌های جهان به موضوع بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داده اند که مرور آن خالی از لطف نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ