شرکت آب و فاضلاب: با تلاش شبانه‌روزی و بسیج امکانات، هم‌اکنون مسیری از میان توده‌های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به افزایش میزان مصرف آب پایتخت به دنبال افزایش دمای هوا و ورود موج هوای گرم هشدار داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.
مدیرعامل شرگت آب و فاضلاب تهران گفت: هم‌اکنون مخازن در تهران و کرج ابگیری شدند و خلل و مشکلی در تامین آب نداریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشکل قطعی آب در برخی محلات تهران از صبح امروز برطرف شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش‌ خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نسبت به متوسط ۲۵ درصد کمبود بارش داشته ایم.
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با آغاز خانه تکانی ها، مصارف آب در استان تهران به سه برابر ورودی سدهای پنجگانه آن رسیده و آب مشترکانی که مصارف نادرستی داشته باشند، قطع خواهد شد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به روند افزایش مصرف آب در روزهای تعطیل آخر هفته‌های اسفندماه (پنجشنبه و جمعه) هشدار داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: علی‌رغم بارش برف در تهران، اما وضعیت سد‌های پنجگانه مناسب نیست، نیازمند روان آب هستیم و پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده وضعیت بهتر شود.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراقب یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتورهای آب باشید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از کسری ۸۰ میلیون متر مکعبی مخازن آب سدهای این استان خبر داد.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: تهرانی‌ها در این ساعت ۸ هزار لیتر بر ثانیه بیشتر از مدت مشابه سال گذشته آب مصرف می‌کنند.
روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی ۱۰۰ روز آینده» منتشر شده است را تکذیب کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
تهران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از جایگزینی پساب و کنترل فرونشست تهران با تکمیل واحدهای تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر این تصور نادرست در افکار عمومی شکل گرفته که آورد آبی سیلاب‌ها کمک زیادی به ذخایر و منابع آبی کرده است و این در حالی است که بخش عمده این سیلاب‌ها در حوضه‌های آبریز نبوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود ۱۰میلیون مترمکعب یعنی تنها معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ