توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق ۶۸ اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلورین وریتز، ستاره جوان لورکوزن دیگر رکورددار سریع‌ترین گل یورو جوانان نیست.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
بوفون، رکوردشکنی هم‌تیمی سابق خود در باشگاه یوونتوس را با تماس ویدئویی تبریک گفت.
نراتزوری امشب در دربی دلامادونینا رکورد فروش بلیت برای یک تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد شکست.
فولارین بالوگان، مهاجم 21 ساله رنس، به یک رکورد تاریخی رسید.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
هری کین با پیشی گرفتن از وین رونی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس دست یافت. نفر اول این فهرست، آلن شیرر است.
خواکین سانچس، اسطوره رئال بتیس، مصدومیتش جدی نیست و می تواند در 6 بازی باقیمانده لالیگا رکورد تاریخی زوبی زارتا را بشکند.
اسطوره فوتبال پرتغال در صورت بازی برابر حریف تیم ملی کشورش به یک رکورد تاریخی دست پیدا می‌کند.
از مهمترین اتفاقات سال ۱۴۰۱ در حوزه حمل و نقل می توان به بهره برداری کریدورهای شمال به جنوب اشاره کرد.
زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته تاریخ سری آ را از نو نوشت.
مالک باشگاه ناپولی حالا سرمست از صعود تاریخی به جزو هشت تیم برتر اروپا، به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
پیروزی ارزشمند میلان برابر تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جالب شیرین تر شد.
اسطوره بسکتبال آمریکا به لبران جیمز بابت رکوردشکنی در NBA تبریک گفت.
پادشاه بسکتبال امریکا به زودی رکورددار کسب امتیاز در تاریخ لیگ NBA خواهد شد.
داور والنسیایی دربی کاتالونیا بعد از قضاوت جنجالی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی، بار دیگر عملکردی پر بحث داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
رنجرز با قبول شکست در بازی برابر آژاکس به بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد.
جزئیات منتشر شده از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با پاری سن ژرمن نشان از هزینه هنگفت این باشگاه برای حفظ او دارد.
پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تنها تیمی است که دروازه‌اش حتی یک بار هم باز نشده و چهار کلین‌شیت متوالی به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ