مدیرکل موزه‌ها گفت: با توجه به برودت هوا و تصمیم استانداری تهران امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمامی موزه‌های شهر تهران تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مردم قدردان مدافعان امنیت کشورهستند، گفت: دشمن به جای ورود به حوزه‌های سخت و نظامی به مباحث نرم و فرهنگی روی آورده تا از طریق آن مشکلات کشور ایران را بزرگنمایی کند، باید هوشیار باشیم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه تمامی توانشان را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.
تمامی واحد‌های قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
تمامی اماکن تاریخی، موزه‌ها، پایگاه‌های ملی و جهانی تحت مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.
تمامی موزه‌های وابسته به گروه موزه‌های دفینه همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهدا (ع) مانند سالهای گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
پیشاهنگ گفت: با انجام بی‌وقفه فعالیت‌های تعمیراتی در ماه‌های گذشته، تمامی واحدهای نیروگاهی برای تامین انرژی پایدار شبکه سراسری در روزهای اوج مصرف برق تابستان آماده هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یگان‌های شناور جدید در حوزه‌های سطحی و زیرسطحی، و یگان‌های پروازی به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شوند.
تمامی معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز ۱۲ اردیبهشت‌ با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و کاخ موزه‌های کل کشور به صورت رایگان بازدید کنند.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
باغ فردوس در سال ۱۲۶۴ قمری به دستور محمدشاه قاجار ساخته شد، اما با مرگ شاه، باغ و قصر نیمه تمام ماند
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
اتحاد پنهانی و اشتراک منافع گسترده عربستان سعودی و اسرائیل، کنشگری‌های مرموز جمهوری آذربایجان و دیگر کنشگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مرز‌های شمال غرب ایران و در نهایت،طرحواره سیاستیِ چینی‌ها مبنی بر "کار با تمامی طرف‌های منطقه‌ای و نَه صرفا محدود شدن به یک کشور"، ۳ اتحاد جدید منطقه‌ای در محیط پیرامونی ایران هستند که رصد و کنشگری دقیق دستگاه سیاست خارجی را طلب می‌کنند.»
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: مهمترین راهبرد نظام اسلامی، قوی شدن و صیانت از نعمت و موهبت استقلال‌خواهی و عدم وابستگی به استکبار جهانی در تمامی ابعاد و مولفه‌های قدرت است.
تمام شهر‌های ایران تهران را به خیابان ولیعصر (عج) می‌شناسند و کمتر تهرانی را می‌توان دید که از این خیابان خاطره نداشته باشد. به تئاتر‌ها موزه‌ها و پارک‌هایش نرفته و در کوچه‌های با صفایش قدم نزده باشد.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
جانشین وزیر دفاع گفت: امروز جبهه استکبار تحت آموزه‌های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.
با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
دانشمند با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار اجاره خیلی بیشتر از عرضه است، گفت: با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است، بنابراین تا زمانیکه عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: موش‌ها کلونی در شهر تهران دارند که باید شناسایی شود. طی مکاتباتی که با مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شد قرار است کلونی تمام موش‌ها را شناسایی کنیم. در حال حاضر ۵۰ هزار کلونی موش در شهر تهران شناسایی شده است، اما باید امار دقیق تری از آن‌ها داشته باشیم.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به بخشنامه اداره کل وزارت، تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی، فرهنگی استان، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ