مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: مهمترین راهبرد نظام اسلامی، قوی شدن و صیانت از نعمت و موهبت استقلال‌خواهی و عدم وابستگی به استکبار جهانی در تمامی ابعاد و مولفه‌های قدرت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قوی‌تر شدن یک الزام حیاتی و راهبردی است، گفت: یکی از مهم‌ترین الزامات قوی‌تر شدن نظام اسلامی، داشتن نیروهای مسلح قوی، آماده، پا در رکاب است.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال، غایب آبی‌پوشان در هفته نخست خواهد بود.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
امیر سیاری در بازدید از جنگال راهبردی ارتش گفت: جنگ الکترونیک از مهم‌ترین حوزه‌های برترساز و شالوده شکن در عرصه نبردهای آینده است.
صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.
یکی از مهمترین ویژگی های موشک خرمشهر ۴ ، قرار گرفتن موتور در مخزن سوخت بوده که باعث کاهش طول موشک گردیده است.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی افزایش جمعیت است و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولتمردان باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی ایران به همکاری با چین است، گفت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری‌های دو کشور در نقطه عطف قرار دارد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
در پی اعدام علیرضا اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشورمان که سال‌های متمادی برای سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس جاسوسی می‌کرده است، دولت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و چند دولت غربی دیگر اعدام او را محکوم کرده و برخی نیز برای ایران اسلامی خط و نشان کشیدند!
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم، تأمین درمان رایگان برای مردم است و در این مسیر در حال بسترسازی برای تثبیت آن در کل مجموعه‌های درمانی هستیم.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در سند راهبرد دفاع ملی جدید این کشور، چین مهمترین چالش پیش‌روی واشنگتن است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد مدیریت آب در استان تعادل بخشی منابع آب است.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
صالح‌آبادی تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی را از مهمترین برنامه‌های بانک مرکزی برشمرد و گفت: سند راهبردی بانکداری اسلامی به عنوان یکی از مطالبات مهم دولت از بانک مرکزی در حال تدوین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ