تمامی واحد‌های قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
تمامی مسابقات تحت مدیریت سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به اعلام تعطیلی سراسر کشور لغو شد.
تمامی مسابقات تحت مدریت سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به اعلام تعطیلی سراسر کشور لغو شد.
تمامی موزه‌های وابسته به گروه موزه‌های دفینه همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهدا (ع) مانند سالهای گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تعطیلی تمامی بناهای تاریخی استان اصفهان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
بنابر اعلام روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران، تمامی واحدهای قضائی استان تهران روز شنبه تعطیل است.
روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: تمامی واحدهای قضایی استان تهران شنبه تعطیل است.
شفیقی معاون استاندار تهران گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.
سمنان- جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد تمامی ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تمام واحدهای صنفی به غیر از واحدهای عرضه کنده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت انرژی باید از ساعت ۲۰ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان کرد: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می‌کنیم رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
مشهد فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ