با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی صبح امروز موفق شد در دیدار برابر شارلوت به پیروزی برسد و لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی شد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
نخست وزیر یونان امروز اعلام کرد: در دیدار با «اردوغان» از خط قرمز یونان کوتاه نمی‌آیم.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
در فاصله ساعات کوتاه باقیمانده تا دیدار دو پیکان و پرسپوليس در نهایت تصمیم به انجام این بازی در استادیوم آزادی گرفته شد.
مدیر تیم پرسپوليس امیدوار است در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار با پیکان، موافقت‌های لازم برای حضور هواداران تیمش را به دست بیاورد.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
رضا امیدی، جامعه‌شناس گفت: میزان اعتبارات آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵/۱۳ برابر شده است. یعنی از حدود ۱۰۲ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، ۹۳ درصد از این مبلغ برای تامین و روزآمد کردن کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.»
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، قصد دارد در دیدار برابر بایرن مونیخ با استفاده از دفاع سه نفره به میدان برود.
جت‌های جنگنده با سرعتی برابر سرعت صوت حرکت می‌کنند که سبب شکستن دیوار صوتی خواهد شد. لحظه شکسته شدن دیوار صوتی توسط یک جنگنده در قالب ویدئویی کوتاه را ببینید.
مجموعه پیکان در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس هم قسم شدند.
نماینده جبهه پایداری در توئیتی ضمن انتقاد ازدیدار و اظهارات امیرعبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: مطمئن باشید مجلس از اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاه نخواهد آمد.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ضربه شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر روسیه در بغداد تأکید کرد که بحران سیاسی در کشورش قابل حل است به شرط اینکه اراده لازم برای حل مشکلات وجود داشته باشد.
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
دیدار مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم تور جهانی کوتاه و مختصر و مفید بود.
اعضای جریان صدر به العامری اعلام کردند که هیچ گفتگویی امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانی که چارچوب هماهنگی از نامزدی شخصیت‌های حزبی برای منصب نخست وزیری عراق کوتاه آید و با برگزاری انتخابات زود هنگام در کشور موافقت کند.
هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ