رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
تحولات در نیجر و وقوع کودتای نظامی در این کشور باعث شده تنش‌هایی میان فرانسه و آمریکا در خصوص نحوه تعامل با این تحولات به وجود آید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه (۳۰ مرداد) کاهش نسبی دما را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
Terran ۱ یک موشک ۳۳ متری است که حدود ۸۵ درصد از آن با کمک پرینت سه‌بعدی ساخته شده. این سازه که از متان مایع و اکسیژن مایع به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند، قادر است حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایین زمین برساند. شرکت Relativity Space بیان کرده است که در مراحل بعدی تولید قصد دارد رقم مذکور را به ۹۵ درصد افزایش دهد.
شمار قربانیان سانحه برخورد دو دستگاه قطار در یونان به ۲۹ کشته و ۸۵ زخمی افزایش پیدا کرد.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: می‌توان گفت در دو سال اخیر هر ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران تحت فشار روانی بودند. حدود ۳۰ ماه از ورود این ویروس به کشور می‌گذرد و این ویروس در کوتاه‌ترین زمان تبدیل به یک بحران شد و بر روان مردم اثرات منفی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ