فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یگان‌های شناور جدید در حوزه‌های سطحی و زیرسطحی، و یگان‌های پروازی به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
احتمال حضور مقاومت البرز از هفته دوم در لیگ‌برتر فوتسال وجود دارد!
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
سردار آزمون امروز نیز در تمرین بایر لورکوزن، حضور فعالی داشت.
با حضور علی خطیر در رأس مدیریت استقلال، حالا دیگر تمامی مدیران گذشته استقلال جدا شده اند.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
فیلیپه اندرسون برای دومین فصل متوالی، در تمامی بازی های سری آ به میدان رفت.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
امید قهوه که به صورت مشروط مالکیت باشگاه چوکا به او واگذار شده بود از این مسئولیت انصراف داد.
تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمامی بازیکنان و دو مربی و سرمربی لیگ برتری به تمرین پرداخت.
فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۲۰۸۵ مسابقه داخلی با حضور ۶۰۲ تیم تمامی رکوردها قبلی را جابجا کرد.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
قایقران تیم ملی روئینگ ایران گفت: 12 سال است در تیم ملی حضور دارم مشکلات از 12 سال پیش تا کنون همیشه وجود داشته، گاهی کمتر بوده گاهی بیشتر و هیچ وقت به گونه ای نبوده که مشکلاتی نداشته باشیم.
رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
اولین تمرین تیم ملی پس از رسیدن به قطر و اضافه شدن لژیونرها در سالن وزنه‌برداری و با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از اضافه شدن تمامی بازیکنان لژیونر جلسه‌ای را با آنها در وین برگزار کرد.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی ادعاهای مطرح شده مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی ادعا‌های مطرح شده مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ