رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کاهش ۸ درصدی دستگیری متهمان در ۴ ماه ابتدایی سال و کاهش ۴ درصدی تشکیل پرونده‌ها در تمامی حوزه‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: کاهش ۳۴ درصدی پرونده قضائی در شعب دارای تعداد پرونده‌های نامتعارف و کاهش ۲۶ درصدی پرونده‌های طولانی مدت قضائی در دادگستری استان در سال گذشته محقق شد.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
کلاغ‌ها در گردهمایی‌هایی در فصل‌های غیر تولیدمثلی به خصوص در فصل زمستان که تعداد آن‌ها از ۲۰۰ کلاغ تا ده‌ها هزار کلاغ نیز می‌رسد شرکت می‌کنند. این تجمعات معمولاً در نزدیکی منابع غذایی بزرگ مانند مراکز خرید و مراکز دفع زباله انجام می‌گیرد.
اعدام «محسن شکاری» که در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ دستگیر شده بود در صبحگاه ۱۷ آذر، توجه‌های عمومی را به سمت زندانیان با اتهامات «محاربه» و «افساد فی الارض» جلب کرد. حکم بخشی از این زندانیان به صورت غیرقطعی اعلام شده است. اخیراً نیز سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.
رئیس‌‌ کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضاییه و پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد، تعداد ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسرا‌های استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
مرکز آمار ایران از صدور ۳۹۵ هزار و ۱۴۱ پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص آمار پرونده‌های قصور پزشکی در سال ۱۴۰۰ گفت: در این رابطه ۱۲ هزار و ۱۲۰ پرونده تشکیل شد که از این تعداد پرونده، ۵ هزار و ۵۸۳ نفر محکوم و همچنین ۶ هزار و ۵۳۷ نفر تبرئه شدند که این آمار نسبت به سال قبل خود رشد ۱۱.۷ درصدی داشته است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه آرای هیئت عمومی در کاهش ورودی پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری موثر است، گفت: باید در این رابطه هم به مردم و هم به دستگاه ها اطلاع رسانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ