آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و صدور مجوز کشب و کار موضوعاتی را مطرح کرد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه حل بن‌بست سیاسی کنونی در لبنان، اجرای گفتگوهای بدون پیش‌شرط، میان گروه‌های سیاسی این کشور است.
نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد و البته به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشورها از جمله چین هستیم.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد و همگان باید برای طی کردن مسیرهای قانونی و احترام به قانون تلاش کنند.
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
مهدی آیتی گفت: با عوض‌کردن افراد هم مشکلی حل نمی‌شود و حتی آقای خاتمی هم جای آقای رئیسی رئیس جمهور می‌شد نمی‌توانست مشکلات را حل کند زیرا کشور در بن‌بست سیاست خارجی قرار گرفته است.
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
پس از یک دوره بن‌بست سیاسی، پادشاه مالزی سرانجام سیاست‌مدار کهنه‌کار و رهبر اپوزیسیون دولت‌های مختلف این کشور را به عنوان دهمین نخست‌وزیر معرفی کرد.
شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از اندیشمندان جهان معتقدند آمریکا در حال افول است و دیگر در نظام جهانی هژمونی ندارد، گفت: این کشور در بعد اجتماعی و اقتصادی دچار مشکلات است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دشمنان تا در مقابل جمهوری اسلامی ایران استیصال پیدا می‌کنند و به بن بست می‌رسند، در کشور ما دست به جنایت‌هایی چون ترور می‌زنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در فضای مجازی عده‌ای یا از روی غفلت یا به خاطر پول، کارشان القای به بن‌بست رسیدن کشور است.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ