عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
رئیس پارلمان لبنان خواستار خروج اشغالگران از مناطق اشغالی لبنان شد و اعلام کرد: چادرهای برپا شده از سوی حزب الله در اراضی لبنان است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است تاتنهام نمی‌تواند هری کین را در تابستان امسال بفروشد اما ممکن است سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهد.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، پس از شکست 7-0 این تیم مقابل لیورپول از رفتار برونو فرناندز انتقاد کرد.
مصدومیت نبیل فکیر از ناحیه رباط صلیبی به کشمکش بین باشگاه‌های منچستریونایتد، نیوکسل و لسترسیتی برای جذب این بازیکن پایان می‌دهد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.
شیخ نبیل قاووق گفت که روابط حزب الله با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان «یونیفل» مبتنی بر همکاری و هماهنگی همیشگی است.
گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
گری نویل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد لیونل مسی برابر مکزیک تمجید کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای ثانیه به ثانیه بازی با ولز برنامه داشتیم.
رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که در حال حاضر مهمترین اولویت این کشور انتخاب رئیس جمهور است.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی چهل و نهمین سالگرد جنگ اکتبر را به بشار اسد رئیس جمهور سوریه تبریک گفت.
نبی: طارمی بعداز گل سردار او را بغل کرد
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد.
مهدی محمدنبی با نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست به شایعات در این خصوص پایان داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط بازیکنان در اردوی تیم ملی را مطلوب توصیف کرد.
کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.
نبیل المرسومی، کارشناس اقتصادی عراقی تاکید کرد که اقلیم کردستان، نفت را به صورت غیر قانونی به رژیم صهیونیستی، یونان و ایتالیا می فروشد.
رحمت‌الله نبیل، رییس سابق امنیت ملی افغانستان در رشته توییتی به نقل از منابع خود نوشته است که رقابت شدیدی برای جانشینی ملا حسن آخوند میان سران طالبان شکل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ