پس از یک دوره بن‌بست سیاسی، پادشاه مالزی سرانجام سیاست‌مدار کهنه‌کار و رهبر اپوزیسیون دولت‌های مختلف این کشور را به عنوان دهمین نخست‌وزیر معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه با نخست‌وزیر مالزی از طریق ویدئوکنفرانس گفتگو کرد.
سند یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و مالزی در راستای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی به امضا رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای خود از مالزی، دو کشور را دارای اشتراکات فراوان دانست و ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داد
وزیر خارجه مالزی گفت: چالش‌های کنونی جهان نیازمند تغییرات بنیادین در سازمان ملل است.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام فساد مالی، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.
پارلمان انگلیس تحقیقاتی درباره «ریشی سوناک» نخست‌وزیر این کشور در مورد اعلام اظهارنامه مالی وی را آغاز کرده است.
مالزی قصد دارد از سال آینده دومین شبکه نسل پنجم خود را با هدف از بین بردن انحصار مخابراتی راه اندازی کند.
وزارت خارجه مالزی اعلام کرد این کشور از حقوق خود در دریای جنوبی چین حفاظت می‌کند.
طبق اصلاحاتی که پارلمان مالزی به تصویب رساند مجازات الزامی اعدام در این کشور لغو شده و برای تنبیه مجرمان از مجازات‌های جایگزین استفاده خواهد شد. به گفته یک مقام دولتی اعدام، عامل بازدارنده مؤثری در ارتکاب جرم نبوده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان با معاون نخست‌وزیر و همچنین رئیس‌کل بانک مرکزی امارات متحده عربی دیدار کرد. تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش مالی و بانکی محور این گفتگوها بود.
دولت انور ابراهیم، ​​نخست‌وزیر مالزی رای اعتماد دو سوم نمایندگان پارلمان این کشور را به دست آورد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مالزی برای ایران جزو اولویت‌های اسلامی و آسیایی است، گفت: ظرفیت‌های بزرگ و متنوعی در عرصه‌های اقتصادی، فناوری، فرهنگی و همکاری‌های بین‌الملل میان دو کشور وجود دارد.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
نخست‌وزیر پیشین و سیاست‌مدار کهنه‌کار مالزی در انتخابات پارلمانی این کشور نتوانست رأی مردم را کسب کند و حزب او در پارلمان آینده حتی یک کرسی هم نخواهد داشت.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
سوناک در برهه زمانی‌ای نخست وزیر می‌شود که بریتانیا در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران هزینه‌های زندگی است و او باید اقدامات دشواری را برای خارج ساختن کشورش از یک گودال عمیق مالی و جلوگیری از گرفتار شدن آن کشور در رکود انجام دهد.
تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی، نماینده جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مذاکرات غیرمستقیم با ایران که مورد انتقادهای شدید و مکرر اسرائیل قرار دارد، کنار گذاشته شده است.
مالزی قهرمانی هاکی سالنی آسیا را از ایران گرفت
کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.
امروز مطالبی همچون آیا بیت‌کوین در خطر است؟، جزییات افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای یک نماد خودرویی، بیت کوین چند درصد از ارزش خود را از دست خواهد داد؟، سشمال در تلاش برای رهایی از نوسان چند هفته ای، قیمت روز خودرو ۳۱ خرداد | چند خبر مهم در حوزه خودرو، پیش بینی بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد، قیمت دلار کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ