مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
ماه گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار‌های تکان‌دهنده‌ای از کمبود پزشک و پرستار در ایران ارائه داد. طبق این آمار، حدود ۴۰ درصد از پزشکان متخصص کشور در شهر تهران فعالیت دارند؛ و مثلا استان سیستان و بلوچستان با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت فقط یک جراح قلب و عروق دارد.
سوزوکی تور H1 یک هاچ‌بک اقتصادی و ارزان‌قیمت برای بازار کشور هندوستان است که مشخصات بسیار نزدیکی به پراید دارد.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
بسیاری از مسئولان کشور، تبعیض اعتقادی را نه فقط مذموم نمی‌دانند بلکه بعضاً با افتخار آن را عین عدالت و حقیقت قلمداد می‌کنند!
محمد فاضلی در واکنش به اظهارات وزیر کشور نوشت: معیارتان فقط تعلق سیاسی است؟
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
طبق قرارداد سه‌ساله‌ای که فدراسیون فوتبال اسپانیا با همتایان عربستانی منعقد کرد، قرار شد که دیدار سوپرکاپ اسپانیا، جدال برنده لیگ و جام حذفی این کشور به میزبانی عربستان برگزار شود. آن زمان در توافق اولیه پای قراردادی ۱۴۰ میلیون یورویی در میان بود. به عبارتی برای گرفتن یک میزبانی ساده که قرار بود فقط دو تیم به مصاف هم بروند، اسپانیا به ازای هر دوره ۴۰ میلیون یورو از عربستانی‌ها گرفت.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.
جهش ۳ میلیون تومانی قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی فقط در طول یک ماه نشان می‌دهد که انتظارات تورمی به بازار مسکن سرایت کرده و همزمان با التهاب بازار‌های موازی، بخش مسکن نیز از فضای تورم عمومی کشور جا نمانده است.
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
کلان‌شهر اهواز در طول سال ۱۴۰۱ فقط یک روز هوای پاک داشته و ۴۴ روز را با هوای قابل قبول، ۹۴ روز را با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۶۹ روز را با هوای ناسالم، ۱۲ روز را با هوای بسیار ناسالم و ۲۱ روز را با هوای خطرناک سپری کرده است.
رئیس جمهور گفت: دستاوردهای ارزشمند دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی نه فقط برای کشورمان، بلکه برای جهان اسلام و دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدبخش و اقتدارآفرین و برای جهان کفر یاس‌آور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ