بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابلاغیه معاون سیاسی سابق وزیر کشور به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در اوایل تیرماه با اعتراضات گسترده‌ای همراه شد و مجلسی‌ها با ایجاد فشار برای برکناری محمدرضا غلامرضا - معاون سیاسی وقت وزیر کشور - طرح استیضاح وحیدی را کلید زدند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰۰ درصدی تولید داروهای مسکن در هفته دوم تیرماه با توجه به نیاز دارویی کشور خبر داد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
رئیس هیئت وشووی استان قم از میزبانی استان برای مسابقات قهرمانی کشور، سبک لی چوان، طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ تیرماه خبر داد.
رئیس هیئت وشوو استان قم از میزبانی استان برای مسابقات قهرمانی کشور، سبک لی چوان طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ تیرماه خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
مرکز آمار ایران از اجرای «طرح آمارگیری از معادن در حال بهره‌برداری» از یکم تیرماه تا یکم مهرماه امسال در سراسر کشور خبر داد.
۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ است.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
بر اساس ابلاغیه وزیر کشور به استانداران، ساعت شروع به کار ادارت مالیاتی در خرداد و تیرماه به ساعت ۸ صبح تغییر پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.
با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
کل فروش سه خودروساز بزرگ کشور در تیر ماه ۹۶ هزار و ۹۴۸ دستگاه بوده، این در حالیست که تولید خودروسازان در تیر ماه ۸۴ هزار و ۹۹۳ دستگاه بوده که بیانگر پیشی گرفتن فروش از تولید است.
سخنگوی گمرک گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۵۱.۵ میلیون تن کالا به ارزش ۱۰۲ میلیارد دلار، بین ایران و سایر کشورها تبادل شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد در ارزش افزایش داشته است.
مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ