مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها مورد توجه باشد.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه هشداری خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، تاکید کرد تا بر اساس قانون هرچه سریع‌تر اموال مازاد خود را واگذار کنند.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
دبیر انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ کشور گفت: در حال حاضر تامین گوشت مرغ مناسب است و پیش‌بینی می شود بعد از ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.
از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت جدید همواره احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است همچنین در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه‌ای قائل است به اطلاع می‌رساند که هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی‌­ساز نباشد اساساً نمی‌­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره نظر شورای نگهبان نسبت به مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت گفت: این مصوبه سران قوا است که به تایید رهبری رسیده، مبنای قانونی دارد و فرایند قانونی را طی کرده است.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین با مازاد تولید داریم. از این رو در حال مذاکره با عراق هستیم تا بخشی از دام سنگین زنده به این کشور صادر شود.
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور با بیان اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه شده توسط پزشکان با تعرفه‌های تعیین شده تناسب ندارد، گفت: اخذ وجوه مازاد بر تعرفه با حقوق اولیه بیماران در تضاد است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال تولید پرتقال کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت از این رو با مازاد تولید رو به رو بودیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال تولید پرتقال کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت از این رو با مازاد تولید رو به رو بودیم.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اخذ سند برای ۳هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی در اختیار دستگاه‌های دولتی در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن با همکاری سازمان ثبت اسناد کشور خبر داد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خوشبختانه در بخش تولید گاز مایع هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده در ازای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان تسهیلات ۱۰ درصدی به اتحادیه‌ها اختصاص دهد.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
مدیرکل نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون تولید مرغ در کشور، روزانه حدود ۸۰۰ تن بیش از نیاز بازار است.
معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی درباره ادعای مرغداران مبنی بر مازاد مرغ تولیدی داخل و واردات مرغ‎های منجمد گفت: از سال گذشته مجوزی برای واردات مرغ به کشور صادر نشده است.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ