نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر حدود ۲۷ درصد چاه‌ها دچار کف‌شکنی و جابه‌جا شده و سالانه حدود ۱۶۰ کیلومتر مجوز کف‌شکنی و ۸۲۰ کیلومتر جهت جابه‌جایی چاه‌ها در کشور صادر می‌شود. بیشترین تعداد جابه‌جایی و کف‌شکنی چاه‌ها در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت:هم‌اکنون سالانه حدود ۴.۲ میلیون تن اتان تحویل مجتمع‌های پتروشیمی می‌دهیم که این عدد در آینده‌ای نزدیک به ۵ میلیون تن می‌رسد.
تبریز- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان به رغم رعایت الگوی کشت سالانه با تولید حدود ۸۴ هزار تن پیاز، رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده است.
به طور میانگین سالانه ۳۵۰ هزار تا ۵۳۰ هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد مجوزدار است و توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است که شامل دو دسته می‌شود.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ۶ میلیون هکتار اراضی آبی کشور، سالانه حدود ۱۲۰ هزار هکتار از مزارع، زیر کشت چغندر قند قرار می‌گیرد.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
سالانه تقریبا نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر در کشور به سرطان مبتلا می‌شوند؛ آماری که سالی حدود پنج درصد هم افزایش می‌یابد.
میزان واردات تلفن‌همراه به کشور حدود ۴.۵ میلیارد دلار است؛ از این بین، سالانه بیش از ۱.۵ میلیارد دلار به گوشی‌های لوکس اختصاص می‌یابد که ۹۰ درصد آن صرف واردات گوشی‌های آیفون می‌شود.
سردار مهری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دستگاه فلزیاب سالانه در کشور توقیف می‌شود، ادامه داد: انبارهای ما از دستگاه‌های ضبط شده پر شده است و این ادوات به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴ سال، حداقل سالانه به تولید حدود ۲۱۰ میلیون نهال نیاز دارد.
مدیرکل امور کودکان  و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان این‌که در ۲۷ شهر کشور با جمعیت تقریبی ۳۵ میلیون نفر، مطالعات وزارت بهداشت نشان داده که سالانه ۲۰ هزار و ۸۰۰ مرگ منتسب به آلودگی رخ می‌دهد، افزود: در این مطالعه مشخص شد که حدود ۱۲.۶ درصد از مرگ‌هایی که سالانه در کشور رخ می‌دهد منتسب به آلودگی هواست.
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالانه حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ نمونه سوخت به‌صورت تصادفی از استان‌های مختلف برداشت می‌شوند. نتیجه این پایش‌ها نشان داده است که کیفیت سوخت در مناطق پرتردد و مسیر‌های بین شهری کلانشهر‌ها با استاندارد‌های موجود در کشور مطابقت دارد.
شیراز - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود ١٧ هزار نفر در ایران در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه حدود ۲ میلیون تماس به خط ۱۴۸۰ برای استفاده از خدمات روانشناختی برقرار می‌شود.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بر اساس برآورد این سازمان، میزان بیابان‌زایی در ایران سالانه حدود یک میلیون هکتار است.
بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۷۱ میلیون و ۱۲۸هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ