معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که تنها راه حل بن‌بست سیاسی کنونی در لبنان، اجرای گفتگوهای بدون پیش‌شرط، میان گروه‌های سیاسی این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
آمریکا اعلام کرده است که آماده گفتگوی کنترل تسلیحات بدون پیش شرط با روسیه و چین است.
علی رضوانی در بدون تعارف به سراغ دختری رفت که شهید حمیدرضا الداغی از دست ارازل و اوباش نجاتش داده بود.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: ایران همواره دیپلماسی و مذاکره را راه حل برون رفت از چالش‌های منطقه‌ای و جهانی می‌داند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ژاپنی خود گفت: ایران همواره دیپلماسی و مذاکره را راه حل برون رفت از چالش‌های منطقه‌ای و جهانی می‌داند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
گفت‎گوی بدون تعارف با خلبانی که شنبه تاریخی ۲۲ بهمن را با پرواز به تصویر کشید.
بدون تعارف با یکی از معروف‌ترین مبارزان و زندانیان رژیم پهلوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عباس عبدی نوشت: ‏مصوبه اعلام نشده و طبعا محرمانه تحت عنوان ‎مولدسازی دارایی‌های دولت غیر قابل قبول‌ترین کاری است که در ذهن می‌توانست باشد. چگونه ممکن است چنین موضوعی بدون هیچ بحث و گفتگوی عمومی و بر خلاف بدیهیات قانونگذاری مصوب و اجرایی شود؟
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ دو مامور پلیسی رفت که با از خودگذشتگی جان دو هموطن را از آتش نجات دادند.
رئیس پارلمان عراق از گروه های سیاسی این کشور خواست برای یافتن راه حلی جهت برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق بر سر یک میز بنشینند.
رئیس جمهوری کره جنوبی در حالیکه روز چهارشنبه پس از یک گفتگوی کوتاه با جو بایدن، همتای آمریکایی‌اش در حال خروج از یک نشست در نیویورک بود، بدون اینکه بداند میکرونش روشن است، ناسزا می‌گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای آذربایجانی گفت: ما مرز ایران و ارمنستان را نیز یک راه ارتباطی تاریخی می‌دانیم که باید بدون تغییر حفظ شود.
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که فردا چهارشنبه همه رهبران گروههای سیاسی این کشور را برای برون رفت از بن بست سیاسی به گفتگوی ملی فرا می خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ