هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه‌های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مسیر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این ۴۴ سال استمرار داشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی با معنویت پیوند خورده است و امام خمینی (ره) مسیر معنویت و اخلاق را به ما نشان داد.
خضریان، نماینده مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) به بنی صدر رای نداده بودند اما با او مدارا می‌کردند تا جایی که فرماندهی کل قوا را به او سپردند.
امام خمینی (ره) دارای خصوصیات روحی و رفتاری منحصر به فردی بودند اما در این بین حساسیت امام به برخی نکات بسیار بیشتر بود.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در مسیر حق در حرکت بود و راه حق را پیگیری می‌کرد.
دکتر طلال عطریسی پژوهشگر مسائل منطقه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد که نمی توان دستاوردهای امروز ایران در همه عرصه ها را از شخصیت استثنایی امام تفکیک کرد.
شورای نگهبان، به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بیانیه‌ای صادر کرد.
امام خمینی (ره) در دوران پر برکت حیات خود برای همسر و سایر اعضای خانواده نامه‌هایی نوشته‌اند که هر کدام از این نامه‌ها خود حاوی مطالب و نکات ارزشمندی برای تحکیم بنیان خانواده است. با مطالعه دقیق این نامه‌ها می‌توان به جایگاه زن و خانواده از منظر امام خمینی (ره) پی برد، موضوعی که کمتر به آن توجه و پرداخته شده است.
بزرگداشت امام خمینی (ره) توسط ارامنه
تجدید میثاق نمایندگان پیروان ادیان به آرمان های امام خمینی (ره)
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
دبیر همایش امام خمینی (ره) احیا گر هویت ایرانی گفت: امام هیچ وقت مخالف هویت ایرانی نبود و برخی می‌خواستند ملت را در مقابل دین قرار دهند ولی امام خط بطلانی روی این موضوع کشید.
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود و امام، مبارزه با اسرائیل را در دستور کار خود داشت.
از بسیاری از سخنان امام خمینی (ره) می‌توان نتیجه گرفت تقابل در جبهه استضعاف و استکبار، یک عامل تاریخی، قدرت سیاسی،برتری نژادی و یا جعرافیایی نیست بلکه ناشی از روح خودبرتربینی جبهه‌ باطل است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برخورد با جوانان مانند مقدس‌مآب‌ها برخورد نمی‌کردند، گفت: امام عنصر جوانی و معجزه این مقطع از سن یک انسان را کشف کرده بودند و جوانان را می‌فهمیدند و به ایمان جوانان و به قدرت جوانی اعتماد می‌کردند.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
۱۴ مهر ۵۷ امام‌خمینی(ره)، عراق را به مقصد فرانسه ترک کرد. در این باره اسناد جدیدی از تعاملات ساواک و سرویس اطلاعاتی عراق با موضوع خروج حضرت روح الله از این کشور منتشر شده است.
بخشی از بیانات امام خمینی (ره) در دیدار با گورباچف را مشاهده می‌کنید.
سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت پایان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان سخنرانی کرد.
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ