سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک‌های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس عملیاتی کرد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان کرمان منصوب و معرفی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیز یگان‌های عملیاتی حساس و راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش به تسلیحات پیشرفته بومی در دستور کار جدی این نیرو قرار دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره خرید جنگنده سوخو ۳۵ اظهار داشت: در مورد هواپیمای سوخو که مطرح شده ما به آن نیاز داریم، اما نمی‌دانیم کی وارد اسکادران ما می‌شود.
اهواز- آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
در معاونت اطلاعات و عملیات تیپ ۳۱ با دوست دیرینه‌اش شهید «حسین اکبری دنگسرکی» بار‌ها و بار‌ها برای شناسایی به قلب دشمن زد. در همین مرحله بود که افق جدیدی در مقابلش باز شد و او با غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری آشنا شد. آشنایی محمدحسن طوسی و غلامحسین افشردی تنگاتنگ شد تا حدی که بار‌ها و بار‌ها این دو در جلسات مختلف در کنار هم قرار گرفتند.
سمنان- «موقفه‌ای» طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان منصوب شد.
برخی از بلاگر‌های نظامی جنگ‌طلب روسیه، که از جنگ حمایت می‌کنند، اما اغلب به نحوه اجرای آن انتقاد دارند، از فرماندهی نظامی روسیه از جمله ژنرال گراسیموف فرمانده جدید عملیات ویژه به شدت انتقاد کرده‌اند.
دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک گفت.
سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
جلسه روز شنبه سران قوا استثنایی بود؛ چراکه جز سه رکن همیشگی این جلسات، محمد مخبر نیز در این جمع حضور داشت و همین مساله حدس و گمان‌های زیادی را به دنبال داشت. در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
این تصمیمات پس از آن اتخاذ شده است که فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیاتی جدید علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه کردستان عراق خبر داد.
سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: تمامی اهداف مورد نظر منهدم شد، تعداد قابل توجهی از سرکردگان این گروهک های تروریستی در داخل کشور دستگیر شده اند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید امروز با حضور جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مطابق با دستور صادره از سوی سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، «سرگئی سوروویکین» به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیرو‌ها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب شد.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ