سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: تمامی اهداف مورد نظر منهدم شد، تعداد قابل توجهی از سرکردگان این گروهک های تروریستی در داخل کشور دستگیر شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
نائب رئیس کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیاتی از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
منابع آگاه سیاسی جزئیات جدیدی از مذاکرات محرمانه میان آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ریاض، فاش کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
رسانه‌های صهیونیستی ضمن انتشار جزئیاتی از عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین، این مساله را فاش کردند که روز مقاومت نزدیک بود بالگرد اسرائیلی را در جنین سرنگون کند.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
نیروی زمینی ارتش اخیراً یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزود.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
«ابو الحسن القرشی» رهبر داعش در جریان عملیات ارتش سوریه و با حمایت فعالان محلی در شهر جاسم در درعا ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی به همراه تمامی اعضای گروهش کشته شد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیاتی از عملیات جدید نیروهای این کشور در بندر الضبه را تشریح کرد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ