وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مطابق با دستور صادره از سوی سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، «سرگئی سوروویکین» به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیرو‌ها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع روسیه گفته‌اند که سرگئی سوروویکین ژنرال ارشد وابسته به واگنر در حال استراحت است.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به تنهایی به تلاش یوگنی پریگوژین، بنیان‌گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر برای شورش مسلحانه رسیدگی می‌کند.
سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو نوشت: «وضعیت دشوار است».
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
سرگئی لاوروف گفت: غرب برای گشودن جبهه دوم جنگ ضد روسیه از جمله در آسیای میانه تلاش می‌کند.
سرگئی لاوروف پس از ۱۳ سال و برای نخستین بار پس از آخرین سفر خود به کنیا در سال ۲۰۱۰، وارد نایروبی پایتخت این کشور شد.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در راس هیاتی سیاسی و در ادامه سفر خود به کشورهای آمریکای لاتین، امروز وارد کوبا شد.
سرگئی آکسیونوف در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت، نیروهای ارتش روسیه در این شبه جزیره «استحکامات دفاعی جامع و مدرن» ایجاد کرده و نیرو ها و تجهیزاتی «فراتر از حد کافی» را با هدف دفع حمله احتمالی اوکراین در اختیار دارند.
سرگئی آلینیک وزیر خارجه بلاروس ظهر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز وارد باکو در جمهوری آذربایجان شد و قرار است با رییس جمهور و وزیر خارجه این کشور دیدار و رایزنی کند.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که بی تردید آمریکا مسئول خرابکاری در خط لوله گاز نورد استریم روسیه است.
سرگئی اوویتسکی، قهرمان کاراته اروپا در جریان جنگ در دونباس جان باخت.
سرگئی اوویتسکی، قهرمان کاراته اروپا در جریان جنگ در دونباس جان باخت.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
سرگئی لاوروف به عنوان بخشی از تور آفریقایی خود، قبلاً از آفریقای جنوبی و اسواتینی دیدن کرده بود.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
سرگئی لاوروف در یک پیام ویدیویی به شرکت کنندگان کنفرانس عدم اشاعه گفت: واشنگتن سیاست فشار حداکثری در رابطه با توافق هسته ای با ایران را رها نکرده است.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه ضمن انتقاد از ناتو، درباره درگیری نظامی میان قدرت های اتمی در جهان، هشدار داد.
سرگئی ربروف سرمربی العین امارات، به هواداران این تیم وعده بازگشت به کورس قهرمانی را داد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.
سرگئی پالکین، مدیر اجرایی باشگاه شاختار دونتسک از فیفا خواسته است تا جایگاه ایران در جام جهانی را سلب کرده و اوکراین را که در پلی آف از ولز شکست خورد، جایگزین کند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ