فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک‌های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس عملیاتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس و به منظور حراست از حریم جزایر ایرانی از جمله جزیره بوموسی عملیاتی کرد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
معاون اول رییس‌جمهور گفت: توجه به مسائل زیست محیطی یکی از شعارهای دولت سیزدهم بوده و پیگیری‌های جدی دولت برای نجات دریاچه ارومیه، نمادی از توجه به حفاظت از محیط زیست به شمار می‌رود.
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
در جریان الحاق ۹۵ شناور تندرو موشک انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود. شناوری که قابلیت شلیک سامانه پدافندهوایی «نواب» را داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای جدید سپاه سه برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: پوشش هوایی شناور‌ها یکی از دغدغه‌های فرماندهان ما بود؛ بنابراین بر روی شناور عاشورا، موشک کوثر ۲۰۰ را نصب کردیم که ۱۰ کیلومتر برد دارد.
طی این مراسم شناور‌های تندرو جدیدی به نیروی دریایی سپاه تحویل شد که هم از طراحی متفاوتی با شناور‌های قبلی برخوردار بودند و هم بجای راکت به موشک‌های هدایت لیزری مجهز شده بودند.
دهمین آیین الحاق تجهیزات جدید شناوری از جمله ناو اقیانوس پیمای شهید نادر مهدوی و ۹۵ شناور موشک انداز سبک و نیز مجموعه دیگری از شناورهای امدادی و ... دیروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
گزارشی از الحاق ناو هواپیمابر و ۹۵ شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امسال را سال خوبی از نظر دستاوردها برای این نیرو ذکر کرد و گفت: به زودی شناورهای جدید به ناوگان دریایی الحاق می شود.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: شناورهای جدید در حوزه‌های سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی در حال طراحی، تولید و ساخت هستند که زمان مناسب توسط وزیر دفاع از آنها رونمایی خواهد شد.
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
روزنامه «گاردین» مدعی شد: ایران با استفاده از شناور‌ها در دریای خزر و نیز یک هواپیمایی مسافربری دولتی، انواع جدیدی از پهپاد‌های پیشرفته مسلح و دوربرد را به روسیه منتقل می‌کند تا از آن‌ها در جنگ علیه اوکراین استفاده شود.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناورهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارات جدید مشاور امنیت ملی آمریکا مهر تائید دیگری بر مداخله و حمایت این کشور از اغتشاشات اخیر در ایران تحت پوشش شعارهای دفاع از حقوق بشر، زنان و زندانیان است.
شناورهای بدون سرنشین سپاه
شناورهای بدون سرنشین سپاه
شناورهای تندرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط قوت و مهمترین ابزار دفاعی سپاه برای تأمین امنیت مناطق دریایی، اهمیت استراتژیک و منحصر به فردی دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سامانه‌های موشکی جدید و شناورهای سطحی و زیرسطحی، همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و به سازمان رزم این نیرو الحاق می‌شود.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه های موشکی جدید شامل شناورهای سطحی و زیرسطحی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و ملحق می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ