سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
پنتاگون در نظر دارد تا نیروهای خود را در مرکز ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا مستقر نماید.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان کرمان منصوب و معرفی شد.
اهواز- آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
رزمایش مرکب امنیت دریایی شمال اقیانوس هند دارای برخی عملیات‌های جدید و متفاوت بود که با صحنه گردانی و فرماندهی نیروهای مسلح ایران با موفقیت انجام شد.
سمنان- «موقفه‌ای» طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان منصوب شد.
برخی از بلاگر‌های نظامی جنگ‌طلب روسیه، که از جنگ حمایت می‌کنند، اما اغلب به نحوه اجرای آن انتقاد دارند، از فرماندهی نظامی روسیه از جمله ژنرال گراسیموف فرمانده جدید عملیات ویژه به شدت انتقاد کرده‌اند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
جلسه روز شنبه سران قوا استثنایی بود؛ چراکه جز سه رکن همیشگی این جلسات، محمد مخبر نیز در این جمع حضور داشت و همین مساله حدس و گمان‌های زیادی را به دنبال داشت. در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.
ژنرال والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین، پیشتر گفته بود که روسیه می‌تواند در فوریه (بهمن) حمله جدیدی را آغاز کند. وی تاکید کرد: «در بهترین حالت این حمله در ماه مارس (اسفند) و در بدترین حالت در پایان ژانویه (اوایل بهمن) رخ می‌دهد».
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد که این سازمان یک نهاد نظامی است که از فرمانده کل نیروهای مسلح دستور می گیرد.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
با انتصاب سوروویکین به عنوان فرمانده جدید نیروهای روسی در اوکراین و با افزایش شمار نظامیان روس در اوکراین، احتمالاً وضعیت به طور چشمگیری معادله جنگ به نفع روسیه تغییر خواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مطابق با دستور صادره از سوی سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، «سرگئی سوروویکین» به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیرو‌ها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب شد.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ