دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
رئیس بازرسی کل فراجا از انتصاب فرمانده جدید انتظامی خوزستان و رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا خبر داد.
در متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم معظم له و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف نگر و با درایت است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
فرمانده کل سپاه در پیامی انتصاب علی اکبر احمدیان به سمت «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم رهبر معظم انقلاب و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» راتبریک گفت.
رئیس بازرسی کل فراجا از هشت انتصاب در فراجا خبر داد.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
مشاور رسانه‌ای فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست منصوب شد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک گفت.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: فراجا در دوره جدید خود نیاز به نوآوری و افزایش اعتماد در بدنه مردم دارد.
مسئولان قضایی در پیامی انتصاب فرماندهی انتظامی کل جدید جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی را صادر کردند.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جدید کشور را تبریک گفت.
فرمانده کل سپاه انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس قوه قضاییه انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
با انتصاب سوروویکین به عنوان فرمانده جدید نیروهای روسی در اوکراین و با افزایش شمار نظامیان روس در اوکراین، احتمالاً وضعیت به طور چشمگیری معادله جنگ به نفع روسیه تغییر خواهد کرد.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ