برخی از بلاگر‌های نظامی جنگ‌طلب روسیه، که از جنگ حمایت می‌کنند، اما اغلب به نحوه اجرای آن انتقاد دارند، از فرماندهی نظامی روسیه از جمله ژنرال گراسیموف فرمانده جدید عملیات ویژه به شدت انتقاد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
سوروویکین پس از آن به فرماندهی نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب، اما مدتی پیش این منصب به فرمانده ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه واگذار شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شویگو از مرکز فرماندهی نیرو‌های روسی در غرب در منطقه عملیاتی روسیه در اوکراین بازدید کرد.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
پایان شورش فرمانده واگنر در روسیه و ارتقای قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه مطرح جهان عرب است.
لحظه خروج یوگنی پریگوژین، رئیس گروه نظامی واگنر و نیروهای آن از شهر «روستوف» روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی «شورش» فرمانده نیروهای «واگنر» علیه ارتش روسیه، فرماندار منطقه روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی برنامه‌ریزی‌ شده در این شهر لغو شده است.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌های و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
فرماندهی ارتش خصوصی روسیه «واگنر» از تسلط کامل نیروهای خود بر شهر باخموت پس از ۲۲۴ روز خبر داد.
فرمانده نیروهای زمینی اوکراین مدعی است که ارتش روسیه در شهر باخموت، به «راهبرد زمین سوخته» متوسل شده است.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
فرمانده شبه‌نظامیان وابسته به دولت روسیه می‌گوید شهر راهبردی باخموت در دونباس در محاصره کامل قرار گرفته و خطاب به رئیس‌جمهور اوکراین گفت که نیروهای اوکراینی اجازه دهد این شهر را ترک کنند.
والری گراسیموف که در اوایل ماه میلادی جاری به عنوان فرمانده نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب شد، سعی دارد انضباط بیشتری در ارتش روسیه ایجاد کند.
در حالی که پنتاگون تمرکز خود را به سوی چین و روسیه تغییر می‌دهد فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در حال آزمایش اقدامات نظارتی علیه ایران با استفاده از پهپاد‌های حسگر و هوش مصنوعی برای جبران کاهش حضور نیرو‌های امریکایی در خاورمیانه است تا شاید از این طریق بتواند بازدارندگی در برابر ایران را تقویت کند.
ژنرال والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین، پیشتر گفته بود که روسیه می‌تواند در فوریه (بهمن) حمله جدیدی را آغاز کند. وی تاکید کرد: «در بهترین حالت این حمله در ماه مارس (اسفند) و در بدترین حالت در پایان ژانویه (اوایل بهمن) رخ می‌دهد».
فرمانده نیروهای راهبردی موشکی روسیه از برنامه ریزی برای شلیک ۸ موشک بالستیک قاره پیما در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد.
شبکه خبری المیادین از دیدار فرمانده نیروهای روسیه در سوریه با فرمانده شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا خبر داد.
با انتصاب سوروویکین به عنوان فرمانده جدید نیروهای روسی در اوکراین و با افزایش شمار نظامیان روس در اوکراین، احتمالاً وضعیت به طور چشمگیری معادله جنگ به نفع روسیه تغییر خواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مطابق با دستور صادره از سوی سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، «سرگئی سوروویکین» به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیرو‌ها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب شد.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ