جلسه روز شنبه سران قوا استثنایی بود؛ چراکه جز سه رکن همیشگی این جلسات، محمد مخبر نیز در این جمع حضور داشت و همین مساله حدس و گمان‌های زیادی را به دنبال داشت. در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور فرمانده جدید انتظامی استان کرمان منصوب و معرفی شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره خرید جنگنده سوخو ۳۵ اظهار داشت: در مورد هواپیمای سوخو که مطرح شده ما به آن نیاز داریم، اما نمی‌دانیم کی وارد اسکادران ما می‌شود.
اهواز- آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
سمنان- «موقفه‌ای» طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان منصوب شد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی و بررسی چالش ها و مطالبات نیروی انتظامی در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز «والری گریساموف» را به عنوان فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین منصوب کرد.
دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک گفت.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: فراجا در دوره جدید خود نیاز به نوآوری و افزایش اعتماد در بدنه مردم دارد.
مسئولان قضایی در پیامی انتصاب فرماندهی انتظامی کل جدید جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی را صادر کردند.
سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
وی پس از جنگ به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را به‌عهده داشت.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید امروز با حضور جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مطابق با دستور صادره از سوی سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور، «سرگئی سوروویکین» به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیرو‌ها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب شد.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
مقدم‌فر گفت: اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ