سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس شورای امنیت روسیه در مسکو دیدار و گفت و گو کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه وارد مسکو شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با هدف رایزنی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه پلیسی به روسیه سفر می‌کند
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
اهواز- آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
سردار "مهدی معصوم بیگی" با بیان اینکه انتصاب‌ها در مجموعه انتظامی کشور فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: با حکم سردار "احمدرضا رادان"؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مدیران سطح یک فراجا در مشاغل مدیریتی جدید منتصب شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
سردار رادان فرمانده جدید فراجا گفت: مبنای برنامه‌های من در فرماندهی کل انتظامی کشور، معماری فراجای آینده است.
آئین تکریم فرمانده سابق کل انتظامی کشور و فرمانده جدید فراجا با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک گفت.
وی پس از جنگ به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را به‌عهده داشت.
رهبرانقلاب در حکمی سردار سرتیپ رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
در روز‌های اخیر از سردار رادان به عنوان مهمترین گزینه فرماندهی جدید فراجا نامبرده می‌شود که این موضوع از سوی یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی کل کشور محتمل ارزیابی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ