اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
دو ملی پوش وزنه برداری ایران عناوین پنجم و ششم مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.
ملی پوش وزنه برداری ایران دو مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
گاتزتا دلو اسپورت صفحه نخست شماره امروز خود را به تمدید دو ستاره یوونتوس و میلان اختصاص داده است.
ستاره‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که دو تیم بالای جدول سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
تمامی عواید بازی دوستانه دو تیم زنیت روسیه با سپاهان ایران برای حمایت از زلزله زدگان ایران واریز می‌شود.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
آیت الله نوری همدانی، صرف دو سوم سهم امام برای زلزله زدگان شهرستان خوی را مجاز شمرد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
پادشاه فوتبال شب گذشته درگذشت، مردی که برای چند دهه لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده بود.
نسجام کوانتومی به این امکان اشاره دارد که یک جسم می‌تواند هم‌زمان دو حالت مختلف را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال، انسجام کوانتومی ظریف است و به‌راحتی فرو می‌ریزد؛ بنابراین مشخص نبود که پروتکل جدید کار می‌کند یا خیر؛ بنابراین تیم محققان اولین آزمایش‌های خود را انجام دادند که نتایج به‌دست آمده از آن‌ها تأثیرگذاری این روش را نشان می‌داد: «ما همچنین نشان دادیم که حتی پالس‌های مایکروویو بسیار کم‌توان را می‌توان با استفاده از پروتکل ما به‌طور مؤثر تشخیص داد.»
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
هری کین و گرت بیل، کاپیتان‌های انگلیس و ولز، پیش از شروع دیدار دو تیم در زمان دست دادن با هم به عنوان دو کاپیتان زمانی بیشتر از معمول را به گپ زدن و خوش و بش کردن اختصاص دادند.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
برنامه فوتبال یک که اختصاص به بررسی لیگ آزادگان دارد از امروز بعد از دو هفته وقفه پخش خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
«ویلیام لاپلانت» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آموزش و تأمین گفت به اندازه دو سال برای کمک نظامی به اوکراین بودجه اختصاص داده‌اند.
سفارش پیراهن به نام شرزود تمیروف و اختصاص دادن شماره 70 به این بازیکن، پرونده خرید دو مهاجم خارجی را به صورت کامل می‌بندد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ