در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
اولین جام مسی در آمریکا با سوپرگل و ضربات پنالتی
تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در خانه‌اش یونایتد را 2-0 شکست داده و سه امتیاز شیرین به دست بیاورد.
الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.
علی افضل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ به بازیکنان معرفی شد.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
در اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات تأکید شد وزارت کشور سازو‌کارهای اجرای قانون شفافیت منابع مالی کاندیداها را در انتخابات پیش رو برای اولین بار فراهم کند.
با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته دوباره فعال شد.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس به عنوان اولین کاندیدا در انتخابات این رشته ثبت نام کرد.
مراکش با تساوی مقابل فینالیست دوره قبل و پیروزی برابر تیم دوم رنکینگ فیفا، فرصت کم‌نظیر صعود از گروه را مقابل کانادای حذف شده دارد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی، سرپرست این فدراسیون به عنوان اولین کاندیدا اقدام به ثبت‌نام کرد.
در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال فارس گفت: نماینده ورزش و جوانان فارس در اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال فارس شرکت نکرد اما طبق قانون جلسه برگزار شد.
حادثه برای اتوبوس کربلا - مشهد در سبزوار
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ