رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون نامه، درخواست و تماس تلفنی به رئیس جمهور طی یکسال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، آمار‌ها حاکی از آن است که عملکرد این دولت در اقتصاد کلان در قیاس با دولت یازدهم از شرایط خاصی برخوردار است. در‌حالی‌که رشد اقتصادی دولت رئیسی به طور چشمگیری در دو سال ابتدایی فعالیت خود از دو سال ابتدایی دولت حسن روحانی بالاتر است، تورم در دو سال ابتدایی دولت رئیسی، بیش از سه‌برابر دوران مشابه در دولت روحانی را به ثبت رسانده است.
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت بیش از ۶۵ هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در خرداد ماه ۱۴۰۲، بیش از ۶۰۰ بار لرزید.
تیم ملی در دو بازی انجام داده در کافا در برابر تیم های افغانستان و قرقیزستان 1276 پاس را از خود ثبت کرده است که میزان دقت این پاس ها بیش از 80 درصد بوده است.
رئیس پلیس راهور فراجا از ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در سه روز گذشته (تعطیلات خرداد) خبرداد.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۵۰ بار لرزید.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۵۰ بار لرزید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱، بیش از ۷۰۰ بار لرزید.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
معاون وزیر ارتباطات در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی کشور گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسید.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
افزایش بیش از دو برابری هزینه ثبت ازدواج؛ بفرمایید «حمایت»!هرچه شعار‌ها در خصوص تسهیل ازدواج جوانان پررنگ‌تر می‌شود و حتی جامه قانون می‌پوشد، واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد!
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
بر اساس داده‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها ثبت شده است.
بر اساس داده های رسانه ای رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها ثبت شده است.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به این که سامانه سخا کمک بسزایی به ساماندهی مددجویان کرده است، از ثبت پرونده بیش از ۲۷۰۰ نفر در دو هفته اخیر در این سامانه خبر داد.
درحالیکه به نظر می‌رسید آرسنال به جذب لوکاس پاکتا بسیار نزدیک است اما منچسترسیتی مترصد فرصتی است تا ستاره برزیلی را به اتحاد ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ